TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Danielj's MRlowrider

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #431776  av Holger

ser megafet ut! perfekt fargekombo!
 #431782  av ArildM

Joa, har funnet på Ebay Andre :) Tenkte bare å høre hvis andre har funnet bra varer til bra pris så kanskje de vet hvor det er billigst/best :)
 #431787  av DanielJ

sykoturbo skrev:Hva brukte du til og polere felgkanten med?
Mothers Alu & Mag polish!
 #431788  av DanielJ

Er skrudde spacere på nå. Kjøpte de på jobb. Tror det er Momo spacere. Men skal gå ned til 20mm slik at jeg kan senke den mere.
 #431802  av DanielJ

Ja skiltet er flytta ned? :roll:
 #431806  av Emil_L

Hmm, viskerbladene ser nye ut? Annet enn det og skiltet er det vanskelig å si :shock:

Utrolig formasjon, håper jeg får såppas income at bilen min kan gå gjennom en tilsvarende forvandling over noen år :)

Digger den Maracesh Brun fargen du ahr valgt for bilen, ser mer VIP ut med en farge som er mer brukt på europeiske biler enn f.eks rød, svrt gul osv :)
 #431810  av 3rlend

Haha, for å ha sånn finish så lakkerer du opp bilen to ganger i året :p
Daniel var innom sortland idag, bilen ser så sykt mye bedre ut i virkeligheten en på bildene.
Virkelig et smykke :)
 #431820  av DanielJ

Emil_L skrev:Hmm, viskerbladene ser nye ut? Annet enn det og skiltet er det vanskelig å si :shock:

Utrolig formasjon, håper jeg får såppas income at bilen min kan gå gjennom en tilsvarende forvandling over noen år :)

Digger den Maracesh Brun fargen du ahr valgt for bilen, ser mer VIP ut med en farge som er mer brukt på europeiske biler enn f.eks rød, svrt gul osv :)
Takk Emil. Hadde i grunn ikke tenkt å lakkere den i denne fargen. Det hadde seg slik at jeg hadde bilen demontert og klar for fargeskifte, så skulle jeg på butikken en dag. Det var sterkt sollys å jeg møtte en BMW X1. Så da var fargen valgt :)

Liker ikke å skryte for mye, men er veldig fornøyd med lakkeringen, den yter veldig høy kvalitet. Hvis du tenker å få din lakkert med samme finish, å du ikker er billakkerer eller kjenner en (polakk) som gjør jobben SYKT billig for deg. Så er det bare å starte med å spare i dag :lol:
 #431821  av DanielJ

3rlend skrev:Haha, for å ha sånn finish så lakkerer du opp bilen to ganger i året :p
Daniel var innom sortland idag, bilen ser så sykt mye bedre ut i virkeligheten en på bildene.
Virkelig et smykke :)
Hehe, ikke overdriv nå Erlend. Hellakkerer den jo bare en gang i året... :roll:
Ja, syns også den ser bedre ut i virkfligheten enn på bildene :)
 #431825  av ArildM

+1 fargen er enda finere i virkeligheten enn på bilder :)
 #431833  av Emil_L

DanielJ skrev:
Emil_L skrev:Hmm, viskerbladene ser nye ut? Annet enn det og skiltet er det vanskelig å si :shock:

Takk Emil. Hadde i grunn ikke tenkt å lakkere den i denne fargen. Det hadde seg slik at jeg hadde bilen demontert og klar for fargeskifte, så skulle jeg på butikken en dag. Det var sterkt sollys å jeg møtte en BMW X1. Så da var fargen valgt :)

Liker ikke å skryte for mye, men er veldig fornøyd med lakkeringen, den yter veldig høy kvalitet. Hvis du tenker å få din lakkert med samme finish, å du ikker er billakkerer eller kjenner en (polakk) som gjør jobben SYKT billig for deg. Så er det bare å starte med å spare i dag :lol:

HADDE tenkt på den fargen/finishen, men så viste det seg at der allerede er 2 med denne fargen på forumet (?) så da dropper jeg det. 1 & 2 går fint, men tenkte noe i samme bare av det du har gjort med bilen (leppe, kanter bak, baklykter, 5 eikede kantfelger osv) så blir det ALT for likt :lol:

Men blir ikke fargeskift, enda først få den til å gå ordentlig, så kan jeg ta mer etter det :)
 #431855  av inzane2012

Desidert en av di beste SW20 her til lands, uten tvil! Og NISMO felgene passer perfekt til bilen!
 #431860  av DanielJ

Det var morsomt å lese! Alltid godt å få positive tilbakemeldinger når jeg har lagt så utrolig mye tid å energi i bilen :)
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 48