TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #431911  av celicat23

Syns synd på de som måtte se porr på den tia der, når vi kan kose oss med..
caprice.jpg
caprice.jpg (104.51 kiB) Vist 1904 ganger
nicole.jpeg
nicole.jpeg (42.17 kiB) Vist 1904 ganger
Stoya 2.jpg
Stoya 2.jpg (14.37 kiB) Vist 1904 ganger
fontes.jpg
fontes.jpg (90.86 kiB) Vist 1904 ganger
osv osv osv.... Ting har gått fremover.
 #431917  av Julebrus

Sarlacc skrev:
Julebrus skrev:Da har jeg bestilt Lexus IS300H F-Sport pack 6, leveringstid tre måneder
Det er jo en kul bil, til å være 4-dørs og "praktisk" :-)
Gratuler! :-)
Avbestilte da den kommer med to dører i 2014
 #431950  av Daniel HS

Merker det er godt å lese her på forumet igjen :D Har vært borte alt for lenge! Mistet helt gnisten på bil en stund, men er i gang igjen nå :D
 #431954  av Daniel HS

celicat23 skrev:
Daniel HS skrev: Mistet helt gnisten på bil en stund
Er selv der nå. Samme med fotografering.. Satser på at ett år eller to uten skal gjøre underverker :D
Kommer nok tilbake :D Håper jeg for din del! Hehe... Fikk gnisten tilbake for noen uker siden, og en tur på heftigste Gatebil noensinne ødela ikke noe for gnisten heller.. :P Var bare det å finne tid og penger til det :P
 #431977  av Noxan8

Ã¥ LOL x) dagens :lol:
 #432013  av Sarlacc

celicat23 skrev:Syns synd på de som måtte se porr på den tia der, når vi kan kose oss med..
osv osv osv.... Ting har gått fremover.
Ã… kom an, du har vel mer spenstige bilder som illustrerer poenget ditt bedre?
 #432014  av Sarlacc

jacquelin skrev:Du den er faktisk dønn lik! Ja min er toppmodellen fra den tiden, og for å komme på nett må jorden, solen og jupiter stå riktig i forhold til hverandre. Så nett funker bare en gang hvert halvår. :)
Jeg har koblet en Commodore 64 fra 1982 på nett. IRC funket fint. Web var litt nedtur.
jacquelin skrev:Er Lovelace en av de gamleCaten skulle ha analsex med i grøften?:)
Ikke umulig. Hun har bare vært død drøye 160 år, og sikkert god balsamert.
 #432021  av celicat23

Sarlacc skrev:Ã… kom an, du har vel mer spenstige bilder som illustrerer poenget ditt bedre?
Moderatorene her blir så kjempe glade hvis jeg finner frem noen spicy eksempler :) Men kan avslutte det med den deiligste dama (etter min mening) som lager porr...
sensurert.jpg
sensurert.jpg (134.65 kiB) Vist 1803 ganger
Så digg... Så JÆVELIG digg....
 #432022  av Daniel HS

celicat23 skrev:
Sarlacc skrev:Ã… kom an, du har vel mer spenstige bilder som illustrerer poenget ditt bedre?
Moderatorene her blir så kjempe glade hvis jeg finner frem noen spicy eksempler :) Men kan avslutte det med den deiligste dama (etter min mening) som lager porr...
sensurert.jpg
Så digg... Så JÆVELIG digg....
Og så legger du ikke ved navn, det er urutinert det! hehe
  • 1
  • 902
  • 903
  • 904
  • 905
  • 906
  • 1172