70 talls hårete blåse er skikkelig turn-off!!!

Sarlacc skrev:Avbestilte da den kommer med to dører i 2014Julebrus skrev:Da har jeg bestilt Lexus IS300H F-Sport pack 6, leveringstid tre månederDet er jo en kul bil, til å være 4-dørs og "praktisk"
Gratuler!
Daniel HS skrev: Mistet helt gnisten på bil en stundEr selv der nå. Samme med fotografering.. Satser på at ett år eller to uten skal gjøre underverker
celicat23 skrev:Kommer nok tilbakeDaniel HS skrev: Mistet helt gnisten på bil en stundEr selv der nå. Samme med fotografering.. Satser på at ett år eller to uten skal gjøre underverker
celicat23 skrev:Syns synd på de som måtte se porr på den tia der, når vi kan kose oss med..Å kom an, du har vel mer spenstige bilder som illustrerer poenget ditt bedre?
osv osv osv.... Ting har gått fremover.
jacquelin skrev:Du den er faktisk dønn lik! Ja min er toppmodellen fra den tiden, og for å komme på nett må jorden, solen og jupiter stå riktig i forhold til hverandre. Så nett funker bare en gang hvert halvår.Jeg har koblet en Commodore 64 fra 1982 på nett. IRC funket fint. Web var litt nedtur.
jacquelin skrev:Er Lovelace en av de gamleCaten skulle ha analsex med i grøften?:)Ikke umulig. Hun har bare vært død drøye 160 år, og sikkert god balsamert.
Sarlacc skrev:Å kom an, du har vel mer spenstige bilder som illustrerer poenget ditt bedre?Moderatorene her blir så kjempe glade hvis jeg finner frem noen spicy eksempler
celicat23 skrev:Og så legger du ikke ved navn, det er urutinert det! heheSarlacc skrev:Å kom an, du har vel mer spenstige bilder som illustrerer poenget ditt bedre?Moderatorene her blir så kjempe glade hvis jeg finner frem noen spicy eksemplerMen kan avslutte det med den deiligste dama (etter min mening) som lager porr... Så digg... Så JÆVELIG digg....