TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ArildM's AW11 (Bandit)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #432676  av ArildM

Takkar og bukkar :) 8 dager igjen til jeg er fremme i Latvia :D
 #432681  av Roye

Ang. frontrute så må jeg straks ut med 6250,- inkl moms for ei ren rute til Cherokee (ren= uten bl a. skjermkant og solstripe).

Blir det vask og shine av motor når den kommer hjem, eller tar de det der også?
 #432693  av ArildM

Regner med at det blir et rent pimp my ride øyeblikk når de skal overlevere bilen, bare minus all den fæle blingen :wink: :mrgreen: Så jeg regner med motoren er vaska når jeg skal hente den :) Ellers har jeg planer om å håndpolere motordeler i vinter :)
 #432702  av ArildM

Må bare få skryte litt av Knut her også, vi blir hentet på flyplassen i Riga, han har booket billig og bra tannlege til meg, neste år ordner han med time til laseroperasjon (øynene). Dette på en klinikk han har brukt selv, med en pris på 11lapper. Samtidig kjører vi "kolonne" Nordover, hvor han allerede har booket lugar på Fergen over fra Latvia til Sverige. Snakker om service :)

Heeelt genialt!
 #432703  av Zepticon

ArildM skrev:Må bare få skryte litt av Knut her også, vi blir hentet på flyplassen i Riga, han har booket billig og bra tannlege til meg, neste år ordner han med time til laseroperasjon (øynene). Dette på en klinikk han har brukt selv, med en pris på 11lapper. Samtidig kjører vi "kolonne" Nordover, hvor han allerede har booket lugar på Fergen over fra Latvia til Sverige. Snakker om service :)

Heeelt genialt!
God service gir kundelojalitet, og den beste markedsføringen er gjennom nære kontakter og venner. Og det tjener han jo på. Jeg hadde aldri vurdert å send en bil nedover dit uten at du hadde postet så mye bilder og skrytt så mye av han, men nå er jeg nesten bestemt på at den skal nedover neste år :D
 #432705  av ArildM

Bra å høre :) Dette er en genial måte å jobbe på, og det er tydelig at det bærer frukter :) Lauris må forresten ansette nye folk, er for mye å gjøre :) Men Knut stiller med full garanti på at fremtidige prosjekter skal utføres med like høy standard :)

For meg blir dette nok mye mer enn bare en billig plass å sende biler :) Når man først er i Latvia er det så mye mer som er mulig, bare laseroperasjonen koster jo halvparten av Norsk pris! Tannlege, en brøkdel av Norsk pris! Billig pils, billig å feriere, billig hotell. Nei nå skal jeg ikke skryte mer :oops: :lol: Jeg er i alle fall mildt sagt solgt :)
 #432713  av ArildM

Snakker vi passform eller?

Ikke limt. Før var det 5mm lim, sparkel og forskjellig som skulle til for å dekke glipper på opp til 1cm.

Skal bytte til gultone på hovedlyktene, og montere ekstralykter. Vet ikke om alle er enige om disse, men jeg tror det blir bra:

Interiøret strippet ut, så ganske greit ut:

Spent på hva dere synes om de gule lyktene :oops:
 #432715  av ArildM

Hehe, jepp, samme her :mrgreen: Husk at vi skal tilbake til 80tallet da gule lys var kult nå da ;) Blir bra når det blir gjennomført med gule hovedlys og parklys
Førbilde av "passformen" på sideskjørt :lol:
før.jpg
før.jpg (1.1 MiB) Vist 881 ganger
 #432718  av ArildM

Inspirert av JDM utgaven som hadde skinn i dørtrekkene (eller kanskje alle AW11 med skinninteriør?):

#432724  av Myklebust

Svært bra! Gule lykter blir heilt knall det. 80s style :twisted:
Men ikkje i vippelyktene.. hold dei klare. Tøft i ekstralys tho.
 #432740  av Roye

Gjør de endringer i kupeen også?

Btw: Er Knut fra Stavanger-området?
 #432747  av ArildM

Takker for tipsene, og skryt :) :D :)
Om ikke gult så skal i alle fall de billige Xenon wannabe pærene byttes ut i noen hvite pærer :)
Samme med parklysene :)

Interiøret skal være mest mulig originalt, med unntak av skjeldne factory options, slik som dørtrekkene i skinn, Recaro Stolene, og etterhvert et OEM Momo ratt 8) Dørtrekkene ble tatt pga at det var borret hull i de for høyttalere. Det som gjøres i kupeen er å legge lydisoleringsmatter :)

BTW, Knut er fra Steinkjer :)
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 76