Det er jo kjekt å komme å se på også.
Dessuten vil vi ha greit utvalg i kiosken for alle sammen.

Dessuten vil vi ha greit utvalg i kiosken for alle sammen.

spkstrp skrev:tviler på at jeg blir å kjøre (ja jeg er feig, gidder ikke noe diskusjon om detforventer nesten at du skal kjøre..!) men jeg er glad så lenge bilen går, og motoren holder seg på plass.. Det vil si.. i motorrommet!..
spkstrp skrev:Bruker faktisk Mr2n som FRAMKOMSTMIDDELPLanen er vel ikke å ødlegge bilen utpå der? Noen runder på en skarve gocart bane bør den vel tåle?så jeg må si jeg er noe skeptisk
Spes siden dama ikke kan ta buss engang....
Speeder skrev:Hehe.. tja! lett for deg å si som har "ny" bilspkstrp skrev:Bruker faktisk Mr2n som FRAMKOMSTMIDDELPLanen er vel ikke å ødlegge bilen utpå der? Noen runder på en skarve gocart bane bør den vel tåle?så jeg må si jeg er noe skeptisk
spkstrp skrev:Bruker faktisk Mr2n som FRAMKOMSTMIDDELmin er faktisk bruksbil også.. og jeg har lenger vei å gå, siden det ikke går buss her ute..så jeg må si jeg er noe skeptisk
CelicaTurbo skrev:jeg har nok å tenke på med bilen synes jeg så det er meget fristende å feige ut.. i tillegg blir samboeren lite glad om jeg skal ta all søpla som ligger i bilen og lagre i stuen mens jeg er ute og kjører (har vannkjølt IC i bagasjen, bremseskiver, mine gamle dempere og fjærer og andre bildeler strødd i bagasjerommet). Har dessverre ingen bodplass her jeg borKan du vel seriøst legge i en av alle de som feiget ut sitt bagasje rom =P
Amund skrev:skal hele gjengen feige ut?Har alltid hatt vært fast bestemt på å kjøre,men regner med de fleste kan fatte min urolighet nå...![]()
CelicaTurbo skrev:jeg har nok å tenke på med bilen synes jeg så det er meget fristende å feige ut.. i tillegg blir samboeren lite glad om jeg skal ta all søpla som ligger i bilen og lagre i stuen mens jeg er ute og kjører (har vannkjølt IC i bagasjen, bremseskiver, mine gamle dempere og fjærer og andre bildeler strødd i bagasjerommet). Har dessverre ingen bodplass her jeg borDette skjer i åsane right? er bare å stikke innom meg å dumpe alt det der i garasjen før vi kjører dit da