TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Essokickers.com treff

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#42835  av Turbotrille

Det er jo kjekt å komme å se på også.

Dessuten vil vi ha greit utvalg i kiosken for alle sammen. :D :D

#42842  av Amund

spkstrp skrev:tviler på at jeg blir å kjøre (ja jeg er feig, gidder ikke noe diskusjon om det :D) men jeg er glad så lenge bilen går, og motoren holder seg på plass.. Det vil si.. i motorrommet!..
forventer nesten at du skal kjøre..! :roll:
Holder lenge den bilen din! nå henger jo motoren oppe også, og neste gang hvet vi jo hva som må til.. :wink:

#42867  av spkstrp

hehe :) Sant nok!

#43146  av Amund

da er alle klare til helgen? :wink:

hvem som er sikker på at de skal kjøre, og hvem må jeg overtale? :?: :wink:

#43190  av Mr2 Mk2

jeg må nok faktisk feige ut :( ORKER BARE IKKE mere styr med motoren/bilen nå! :evil: er MØKK!!merk:FORP#¤&% lei av regninger som fra toyota som daler ned i postkassen,og mekanikeren som skal ha sitt.Og en bil som har mer trøbbel enn den verste itialiener!
Pluss at dekkene er på grensen til ulovlig,og har ikke råd til nye..Synd dette nå som jeg har fått girkassen på stell og allting :cry: STOR takk til Amund for at det ordnet seg RASK og BILLIG,eller skal jeg si GRATIS :lol:

#43287  av spkstrp

Bruker faktisk Mr2n som FRAMKOMSTMIDDEL :oops: så jeg må si jeg er noe skeptisk ;) Spes siden dama ikke kan ta buss engang.... :(

#43290  av Speeder

spkstrp skrev:Bruker faktisk Mr2n som FRAMKOMSTMIDDEL :oops: så jeg må si jeg er noe skeptisk ;) Spes siden dama ikke kan ta buss engang.... :(
PLanen er vel ikke å ødlegge bilen utpå der? Noen runder på en skarve gocart bane bør den vel tåle? 8)

#43292  av spkstrp

Speeder skrev:
spkstrp skrev:Bruker faktisk Mr2n som FRAMKOMSTMIDDEL :oops: så jeg må si jeg er noe skeptisk ;) Spes siden dama ikke kan ta buss engang.... :(
PLanen er vel ikke å ødlegge bilen utpå der? Noen runder på en skarve gocart bane bør den vel tåle? 8)
Hehe.. tja! lett for deg å si som har "ny" bil :D

#43306  av Amund

min er faktisk bruksbil også.. og jeg har lenger vei å gå, siden det ikke går buss her ute.. :roll:

noen runder tåler det lett, sliter ikke noe mere enn vanlig kjøring..

skal hele gjengen feige ut? :shock:

har jo tilogmed fattern på gli til å kjøre.. :lol:

#43313  av spkstrp

Fattern ? hva skal han kjøre? Hiacen ? :D ps Hiacen din er bruksbil :P

#43327  av CelicaTurbo

jeg har nok å tenke på med bilen synes jeg så det er meget fristende å feige ut.. i tillegg blir samboeren lite glad om jeg skal ta all søpla som ligger i bilen og lagre i stuen mens jeg er ute og kjører (har vannkjølt IC i bagasjen, bremseskiver, mine gamle dempere og fjærer og andre bildeler strødd i bagasjerommet). Har dessverre ingen bodplass her jeg bor :?

#43328  av kennethx

Skal ha bilen inn i morgen for å fixe manglende bolter i eksosmanifolden. Hvis det går bra og ting henger sammen til helgen så akter jeg å kjøre noen pene og pyntelige runder :)

#43330  av kennethx

CelicaTurbo skrev:jeg har nok å tenke på med bilen synes jeg så det er meget fristende å feige ut.. i tillegg blir samboeren lite glad om jeg skal ta all søpla som ligger i bilen og lagre i stuen mens jeg er ute og kjører (har vannkjølt IC i bagasjen, bremseskiver, mine gamle dempere og fjærer og andre bildeler strødd i bagasjerommet). Har dessverre ingen bodplass her jeg bor :?
Kan du vel seriøst legge i en av alle de som feiget ut sitt bagasje rom =P

Og om du vil kan du låne bodplass av meg, jeg har MASSE!

#43336  av Mr2 Mk2

Amund skrev:skal hele gjengen feige ut? :shock:
Har alltid hatt vært fast bestemt på å kjøre,men regner med de fleste kan fatte min urolighet nå...

MEN ingenting er helt 100% bestemt enda.. :?

#43351  av spkstrp

CelicaTurbo skrev:jeg har nok å tenke på med bilen synes jeg så det er meget fristende å feige ut.. i tillegg blir samboeren lite glad om jeg skal ta all søpla som ligger i bilen og lagre i stuen mens jeg er ute og kjører (har vannkjølt IC i bagasjen, bremseskiver, mine gamle dempere og fjærer og andre bildeler strødd i bagasjerommet). Har dessverre ingen bodplass her jeg bor :?
Dette skjer i åsane right? er bare å stikke innom meg å dumpe alt det der i garasjen før vi kjører dit da :mrgreen:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7