TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ArildM's AW11 (Bandit)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #433044  av Zepticon

Hatt bilen i en uke for så å rulle den i ei sandfelle i nordland?
 #433046  av ArildM

Blir nok ikke å ta den på bane i så fall :)
Fikk testa den på bane før jeg sendte den sørover da, funka fint det. Største faren er vel ikke å havne i sandfella men å bli utsatt for andre førere (driftere).
 #433051  av Myklebust

Du kan då ikkje bruke denne på bane lenger? Er jo blitt showbil det her :D
 #433053  av ArildM

Nei den er nok (dessverre) for fin til å bruke på bane. Litt blandet følelse å ha en bil som er for fin til det.
Blir vel når den første ripa kommer at jeg tør å bruke den på bane igjen :oops: :lol: :mrgreen:
 #433057  av Mr2mr2

En bil skal kjøres, uansett hvor fin den er!!!!!

MEN er jo selvfølgelig delte meninger om det :P
 #433061  av Myklebust

Njanjo, er kjapt gjort å fucke til på gata og ;)
 #433062  av Myklebust

Best den berre står i garasjen til pynt tenker eg 8) :lol:
 #433065  av ArildM

Har ikke garasje og ikke skal den være til pynt :) Denne er bygd for å brukes ikke for å stilles ut (selv om den sikkert kan stilles ut også) :)
Skjer det noe med den sender jeg den bare til Latvia igjen :)

For å si det slik har jeg råa til å bruke den opp hvert 5 år for å sende den på oppussing, mye morsommere det enn å bare la den være til pynt :)
 #433071  av Myklebust

Du som har kontakter der nede no kan vel i teorien kjøpe alle slags vrak, sende ned, og få strøken bil opp igjen? :D
 #433077  av ArildM

Absolutt :) Spørs om det blir en JDM bil fra tidlig 70tall i løpet av vinteren :)
Noe ala dette hadde vært perfekt: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=43112582
Må nok koste på et slikt prosjekt rundt 30-40 lapper, men da har du noe enda mer unikt enn Bandit :)
Da mangler man bare en heftig motor i den, så har man en råååå sleeper :D Er det som er neste drøm :)
 #433105  av ArildM

SISTE BILDENE og oppdatering av tråden på en uke!

Foringer:

Liten oljelekkasje fra en sensor:

Foringer:

Eksos:

Lyktedeksler (vurderer å lakke de sort og sette på hvite Toyota bokstaver?):

Bilen ser "våt" ut under pga oljen som er brukt på understellet. Har hatt denne oljen inni kanaler og under bilen. Den trekker inn og gjør jobben sin i løpet av noen dager, etterpå er den pustende og langvarig!

Luringen Knut sier at dette er de siste bildene jeg får før jeg kommer nedover for å hente den. Han vil spare den største overraskelsen med; 100% ferdig og 100% strøken bil til jeg og dama kommer nedover. FY FADER SÅ RÅTT DET BLIR

Nå skal jeg starte ferieuka med litt musikk og en pils, dette blir for mye for en sart sjæl som har drømt om en strøken AW11 alt for lenge.
Hvor strøken blir bilen når jeg skal hente den? Hvordan i alle dager kommer jeg til å reagere? Hoff, dette blir syyyyyyyykt :oops:
 #433108  av Myklebust

Det blir vel tårevått tenkjer eg ;)
 #433111  av Mr2mr2

Du får ikke flere bilder før du skal hente den, så de kan sende den ut av landet og selge den før du kommer nedover :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

blir sikkert knall å få sett bilen igjen, #DEN følelsen :D
 #433114  av ArildM

Haha fjått :mrgreen: :mrgreen:
Jaja, har jo hele tia sagt at det er spennede å se om man finner igjen noe mer en ett ratt og 4hjul når man kommer dit, så vi får se om det går troll i ord :mrgreen:
Kan jo bli en tåre i øyekroken, hvem vet :oops: :D Blir i alle fall 3-4 dager med billig fyll, og så å laste opp bilen full av øl og sprit før vi snur og drar hjem :mrgreen:
 #433120  av Inz4ne

Blir deilig dette kan jeg tenke meg, kammerat av meg har nettopp vært nede med merca si etter tips fra deg, og han er godt fornøyd iallefall ;)
  • 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 76