TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ArildM's AW11 (Bandit)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #434136  av Mr2mr2

Fikk du samme type skilt som meg, eller de som er hakket mindre?

De som faktisk er US størrelse på?
 #434139  av ArildM

Usikker, har en skriftlig mail der det står at jeg skal ha skilt tilpasset plassen for montering av skilt :)
 #434140  av Mr2mr2

Da må kanskje jeg bruke din bil da, for å få helt lite skilt bak på min bil også :P

.....Time will show :)
 #434143  av ArildM

Hehe jepp :)
De var VELDIG strenge når jeg spurte om annet type skilt. Da startet liksom avhøret med en gang... Jeg la da saklig og rolig frem arket jeg hadde og forklarte enda en gang hva jeg ville ha. Så da føde de i skranken seg sakte, med beskjed om at de på teknisk også måtte godkjenne det, så det blir vel noen runder før jeg får passende skilt... :roll:
 #434164  av mr2pondus

Må de behandle hvorvidt du skal få det store firkanta skiltet?
Det fikk jeg i Arendal uten å vise noe som helst. Jeg sa til og med at jeg hadde bytta lykter på bilen til US modellen.
" Det går fint" " den bilen er så gammel at det neppe ligger restriksjoner på den" Vips så var de i boks
 #434166  av ArildM

Er jo en grunn for at Stjørdal går for å være en av de verste stasjonene i landet.... :wink:
 #434171  av mr2pondus

ArildM skrev:Er jo en grunn for at Stjørdal går for å være en av de verste stasjonene i landet.... :wink:
:shock: :shock: De har jaggu lite å gjøre da! Arendal har vært veldig imøtekommende de gangene jeg har trengt noe.
 #434174  av ArildM

Må mentalt forberede seg og klargjøre en saklig tale hver gang man skal litt. Nytter ikke å bare dra innom og spørre pent etter noe :roll:
 #434200  av ArildM

Bilde
:)
 #434342  av mk1 black limited

Ser ikke noe bilde?

Uansett, grattis med strøken bil!
 #434346  av ArildM

SÃ¥nn :)

Takk takk :)
 #434351  av ArildM

Kanskje det ja :lol: Så litt gråe ut på bildene til fotografen i alle fall, men jeg synes bildene var litt overeksponerte også da :oops:
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 76