TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ArildM's SW20 (Smokey)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #434295  av ArildM

Vingeløs og svarte speil. Litt valsing av skjermbuene, og skinnende rød ny lakk til neste år? Blir bra tror jeg 8)
Blir en helt annen bil i alle fall :)
 #434300  av Emil_L

Da må du nok flekse opp med 18 tommere og LAAAAV bil!
 #434305  av 3rlend

18 er for stort på mr2:)
Er ikke helt sikker på hva jeg synes om vingeløs.
Rompa ser så død ut..
 #434311  av ArildM

Dette er arbeidsbil så den skal ikke være upraktisk. 17" er maks, 16" blir bra når jeg får det rette stuket :)
Ingenting avgjort enda, vingeløs ser bra ut fra enkelte vinkler, men ikke alle. Må tenke på det :)
 #434315  av Myklebust

Hardtopper kan bli fine uten spoiler, men er ikkje så sikker om din vil passe det :|

Felgene blir fine!
 #434316  av ArildM

Ja det er noe med hardtoppene som gjør at de blir penere uten vinge enn T-topp. På biltema og kjøpe billigspacere i dag, tipper jeg kjøper meg 4stk 5mm spacere, så kan jeg prøve trinnvis felg for felg og se hvor mye jeg kan bygge ut :)

Noen som har utstyr for å valse hjulbuer i Trondheimsområdet?
 #434321  av ArildM

Har ikke kjevle :lol: Får kjøpe meg ett da
 #434333  av 3rlend

F*CK YEAH!!!!!! Rød bil med slike gullfelger <333333
 #434334  av ArildM

Ble litt skuff med Equip felgene i 16" må jeg innrømme. Så jeg er ikke heelt fornøyd med de.
Ser jo dritkult ut på andre biler, mange biler som passer bedre med 16" felger.
Spørs om jeg legger de ut på finn og ser om det er noen som er intr i de.
Kliss nye overhalte felger med nye dekk.

Disse var jo billige i både 17" og 18", men kun 18" der man hadde litt spennende bredder å velge mellom.
Enda en dum ting med 16" er jo at det er så lite dekkstørrelser å velge mellom.
 #434338  av ArildM

http://www.felgenfuchs.de/en/Outer-Lips ... inium.html

Bilde

Får jo faktisk kjøpt løse ytterringer til Works felgene også da. Opp til 4" er vist hyllevare enkelte steder i tyskland.
Da har jeg jo gode muligheter med Works felgene også da :) Bak kan jeg jo bare kjøpe 5mm spacer også bygge på med en fet ytterleppe for skikkelig bredde på felgen :)
 #434393  av ArildM

Må nok til med 18mm spacer foran og 20mm spacer bak, målt litt i dag :)
 #434395  av DanielJ

litt synd fe felgene ikke er 17", men er ikke noe problem å bygge om! Du får bare kjøpe spacere og coilovers så blir det nokk bra :D Kan være interessert i equip felgene om du skulle selge!
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 74