TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ArildM's AW11 (Bandit)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #434354  av ArildM

Takk for det både Jørn og Andre :)
 #434357  av Holger

faen så bra! :) kjør deg en tur til trondheim så jeg får sett på den da! :D
 #434358  av ArildM

Fikk dynamo nå så da er den vel klar til bruk snart igjen :)
 #434359  av Sarlacc

ArildM skrev:Kanskje det ja :lol: Så litt gråe ut på bildene til fotografen i alle fall, men jeg synes bildene var litt overeksponerte også da :oops:
De er overeksponerte eller gjort lysere i etterbehandling, kanskje særlig det øverste.
- Men hvis fotografen har levert dette gratis er det litt dårlig gjort å kritisere... Ta bilder sjæl, da vel ;-)
 #434364  av ArildM

Betalt eller ikke betalt, hva er forskjellen på det i latvia? :mrgreen: Tror i alle fall ikke det var mange kronene, han tok noen bilder samtidig som han tok en full serie av en MG neddi der :) Får en CD med bilder på etterhvert såvidt jeg forsto, så da får jeg vel kanskje råbildene også :)
 #434365  av ArildM

IMG_20130223_194137.jpg
IMG_20130223_194137.jpg (46.68 kiB) Vist 727 ganger
Studer bildet og finn en feil på dynamomonteringa :wink:
Ble litt ekstrajobb, men heldigvis god plass med 20v motoren.
 #434370  av Zepticon

Bolten står feil vei slik at du ikke får dratt den rett ut?
 #434371  av ArildM

Jupp :mrgreen: 10 poeng til Lars-Sverre :) Følte meg megasmart når jeg skulle dra ut bolten og den stoppa i ramma :P
Var heldigvis ikke så mye styr med å få av braketten til dynamoen da.
Plagdes med å få på plass kontakten, selv om kontaktene ser identiske ut på gammel og ny dynamo. Så jeg utsatte resten til i mårra.
 #434373  av Zepticon

Been there, done that:D var heldigvis bare boltene på fjærbeinet, så måtte av med kalippern. Men, man gjør det ikke igjen etterpå:D
 #434376  av ArildM

Hehe, bra jeg ikke er alene :)
Var redd for at jeg måtte kappe av bolten ei stund, men det gikk da å ordne opp uten :)
 #434394  av ArildM

Ble kjøretur i dag for første gang på lenge, fikk endelig bytta dynamoen nå :)
 #434611  av Mr2mr2

Gratulerer :) :D
Sist redigert av Mr2mr2 den 16 sep 2013 05:34, redigert 4 ganger totalt.
 #434613  av ArildM

Hærlig å kjøre AW11 :) Ikke annet å si :)
Teknisk kontroll / ettervisning av eksosanlegg på Torsdag nå da. Etter det er det vel ikke lenge til jeg setter den inn på Vinterlagring. Bare å glede seg til neste sesong :)
  • 1
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 76