TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ArildM's AW11 (Bandit)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #435533  av ArildM

http://www.enkei.com/rpf1.shtml#
MAT PROCESS: Shaping by the MAT process reduces wheel weight by 10%-15%. Every pound of unsprung weight savings has the effect of reducing overall vehicle weight by 20lbs.

F1 REPLICA: Enkei is an official supplier of the McLaren Mercedes Formula One Team. The RPF1 was developed using the same technology as the Formula One race wheel. TWIN SPOKES: Enkei's dual open stance spoke design is used on the McLaren Mercedes Formula One race wheel. The twin spokes achieve better stress dispersion on curves, hard braking, and extreme race driving.
 #435534  av ArildM

On cheap XXR 531 15x8 +20mm
Kuhmo Ecsta PA31 195/50
BC Coilovers

Så det så, enkelt å velge felger.
Det meste ser veldig mye bedre ut med senk finner jeg i alle fall ut :wink:

Må si at jeg likte disse felgene (de siste) veldig godt nå. Ikke så langt unna den hvite felgen jeg linket til ovenfor heller.
Hmmm. NL motoring felgene er jo ikke så dyre heller da, samt at de har holdt på i mange år nå, så de har jo et ganske bra rykte :)
 #435538  av Zepticon

Se der ja :D var kansje ikke 100000 bilder, men flere enn jeg hadde å gå ut fra når jeg skulle finne noe til 626en :D
Men som du sier, så tror jeg faktisk senk har mere å si på utseende til felgenen enn felgene selv har :D
 #435540  av ArildM

Jepp, som du ser utifra bildene fra 2007 når jeg importerte den med knekte fjærer foran:

Så ser den mye bedre ut med en gang den får senket seg på rett nivå, selv med felgene som står på :)
 #435570  av Mr2mr2

liker disse felgene svæært godt :)

TZR5742403.jpg
TZR5742403.jpg (162.83 kiB) Vist 816 ganger
 #435571  av ArildM

De er fine, men ser ikke helt poenget, de er litt mer firkanta men fremdeles konkave :? SÃ¥ de passer ikke AW11 100% synes jeg.
Igjen, felgvalg er vanskelig :oops: Tror jeg har bilde av AW11 med de felgene her et sted også. Da heller jeg mer mot XXR 531. Gir et litt mer eksklusivt preg. Samt at det er kjedelig å ha nesten helt identiske felger på begge MR2ene :)
 #435793  av ArildM

Takk. Heller kraftig mot de XXR felgene der til våren :)
 #435798  av mr2pondus

XXR er flotte til mk1. SÃ¥ lenge de ikke overdrives med overdrevet senking og "ballongdekk"
 #435801  av ArildM

Alt med måte sier nå jeg :)
 #436048  av ure

Mr2mr2 skrev:liker disse felgene svæært godt :)

TZR5742403.jpg
ArildM skrev:Alt med måte sier nå jeg :)
Felgene Mr2mr2 liker er Konveks (om det skrives sånn) Konkav er "skålformet" og mye raffere i mine øyne. Men mye vanskeligere å få på en bil uten bredding. De XXRfelgene var meget bra på en MK1 , riktig bredde og innpress, perfekt stance. XXR 002 8* 16 ET0 er drømmefelger for meg på MK1 8) men da må det breddes.
 #437874  av <RuPerT>

Nammenam til di siste der :)
 #437875  av ArildM

Når dama også er enig om at de felgene der er mye penere og passer bilen bedre så blir det vel noen slike :)
Ble ikke på Black Friday, tar det trolig på Januar lønna, må fylle opp BSU før jul også :)
 #437879  av Andrepedersen

Nydelige hjul :) har lyst på noe ala på min framtidige supra :p
  • 1
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 76