Funnet ut at eg skal gå som privatist i år, og jobbe på si. Gjelder å komme inn på ingeniørutdanning 
Har noken erfaring med matematikk R1/R2 og fysikk 1? I så fall lurte eg på om eg kunne poste litt oppgaver som dere kan hjelpe meg å løyse/forklare litt for meg
Prøvde meg på ingeniør forkurs i fjor, men det gjekk ikkje så bra.. Så eg veit det er ting eg kjem til å slite med. For eksempel polynomdivisjon. Det satt eg og kompisene og klødde oss i hodet over siste stubben vi var på skulen i fjor. Noken som kan forklare det, som oppvarming?
Eksamen i slutten av november. Klarer eg ikkje alle eksamener då, så tar eg opp igjen til våren. Viss eg klarer alle så tenker eg å begynne som privatist i kjemi.

Har noken erfaring med matematikk R1/R2 og fysikk 1? I så fall lurte eg på om eg kunne poste litt oppgaver som dere kan hjelpe meg å løyse/forklare litt for meg

Eksamen i slutten av november. Klarer eg ikkje alle eksamener då, så tar eg opp igjen til våren. Viss eg klarer alle så tenker eg å begynne som privatist i kjemi.
Vedlegg
Carina II 1.6 '89 - Carina II 2.0 '92 - Celica 1.6 '88 - Celica 1.8 '98 - Starlet 1.3 '83 - Celica Supra 2.8 '86 - Hilux 2.4 '18 - Yaris 1.8 TS '10 - Colt 1.3 '97
Carina II 2.0 GLi '88 - MX-5 2.0 RF '18 - RAV4 2.0 TD '03
Carina II 2.0 GLi '88 - MX-5 2.0 RF '18 - RAV4 2.0 TD '03