Jobber fortsatt jevnt og trutt med denne bilen, karrosseriet som er hovedfokus ennå. Har fått sveiset ferdig høyre hjulbue innvendig og utvendig. Mye mere rust enn antatt, måtte lage ny innerhjulbue . Denne ble laget av en Golf 1 ytterhjulbue ,men måtte kappes/bankes til. Fungerte egentlig ganske bra. Ytterhjulbue ble kjøpt fra Twos R Us, passet ganske bra, men litt plunder å tilpasse siden bilen har hatt en skade bak tidligere. Er en habil sveiser på platetykkelser fra 2mm og oppover ,men bilsveising er litt nytt for meg + apparatet jeg har er veldig lite og er 2 faset. Men er godt fornøyd med resultatet , baksjermen trakk seg lite

Sparkling er noe jeg aldri har gjort før , men ville prøve meg på. Kort oppsummert : Mye jobb,kjedelig, flere sparklinger før det ble bra, sluttresultat greit nok. Lærer i hvert fall mens jeg holder på og det var vel hovedplanen med å begynne på dette prosjektet. Men er dessverre ikke så mye tid jeg får i garasjen, så det går seint. Blir ferdig en eller annen gang,kansje..... Hadde også lekkasje i vinduene , kom inn ved pakningene. Fant ut hvordan vinduene justeres, og nå er det potta tett. Så nå skal venstre hjulbue skiftes så er karrosseriet fullstendig gjennomgått og i god stand. Blir etter planen "reserbil" av denne, nå som økonomien har ordnet seg. Har jo en trimmet motor stående som skulle i den andre Mr2en,bygget av David v/ Underground Garage men blir satt i denne i stedet. Så om noen har tips om gode understellsbiter så kom med det. Trenger tips om coilovers ,foringer, stag osv.... Dataen vil fortsatt ikke legge ut bilder men får ny om ikke lenge, da kommer det muligens litt bilder fra sveisingen og div. Har også sandblåst mye deler, blant annet stålbjelkene i støtfangerene, frontplater og noe i understell. Bjelkene i fangerene var forholdvis nye og i god stand.....

Toyota MR2 MK1 86 Mod Rød.
Opel Vectra 1,8 cd Stv 98 Mod.
Fiat Ducato Bomobil 2005 Mod
Toyota MR2 MK1 86 Mod Svart.
Skoda Yeti Adventure 2013 Mod.
Mercedes Benz B 180 2009 Mod. (Konebil)
Nåværende biler jeg eier etter innkjøpt rekkefølge