Da blir det nok klarlakk, så får jeg bare håpe at historien ikke gjentar seg. Tenker da å pusse litt til med enda mer finkornet sandpapir, og så legge på noen lag med en god klarlakk. Selve pussingen tok mye mindre tid enn jeg trodde, må bare bruke mye vann og ikke være gnien på papiret. Kanskje jeg til og med blir ferdig innen bilen er på veien igjen.

I mellomtiden holder jeg på med noen småprosjekter som kanskje finner veien inn i celicaen etterhvert. Ulempen med elektriske vinduer er når man glemmer å lukke dem før man tar ut nøkkelen, da er det inn igjen med nøkkelen og man blir sittende og vente til vinduene får sneglet seg opp igjen. Et lite irritasjonsmoment som sikkert mange kjenner seg igjen i.
Her er løsningen:
Når man låser to påfølgende ganger, vil vinduene begynne å gå oppover etter en liten forsinkelse. Strømmen til vindusmotorene blir kuttet 0.1s etter vinduet enten har nådd toppen eller hvis noe(noen) kommer i klem. I prototypen har jeg litt spenningsfall pga for tynne ledninger, derfor går vinduet tregere enn vanlig.