TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ArildM's SW20 (Smokey)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #440943  av RuneÃ¥dl

Høres ut som en god plan! :D Er vel strøken når den kommer tilbake :mrgreen:
 #440946  av ArildM

Takk :-) Mye småplukk her og der, så da er det greit å enten bare la det bli bruksbil, eller å ta en totalshining, og denne er litt for bra til å bli bruksbil :-)
 #440950  av RuneÃ¥dl

ArildM skrev:Takk :-) Mye småplukk her og der, så da er det greit å enten bare la det bli bruksbil, eller å ta en totalshining, og denne er litt for bra til å bli bruksbil :-)
Ingen ting som er så deilig som strøken bil da! :-) Og strøken mr2 er jo ikke noe du ser hver dag heller!
 #440957  av ArildM

Egentlig gørrheslig å ha en strøken bil, tør såvidt å bruke den, men så kommer den første ripen også kommer du heldigvis på at dette er en bil du skal bruke daglig, og at storparten av jobben gjøres for å holde ting i god stand, ikke for å holde den bildestrøken :) Den skal tross alt brukes så ofte som mulig i sommerhalvåret :D
 #440960  av RuneÃ¥dl

ArildM skrev:Egentlig gørrheslig å ha en strøken bil, tør såvidt å bruke den, men så kommer den første ripen også kommer du heldigvis på at dette er en bil du skal bruke daglig, og at storparten av jobben gjøres for å holde ting i god stand, ikke for å holde den bildestrøken :) Den skal tross alt brukes så ofte som mulig i sommerhalvåret :D
hehe, ja viktig å ikke bli redd for å bruke bilen! Blir fin sommerbil dette da! :mrgreen:
 #440969  av ArildM

Akkurat :wink:

Steike som han gliste han som var å prøvekjørte bilen når den var på EU kontroll hehe :)
Eneste spørsmålet var om jeg hadde fått godkjent bredere dekk bak en forran, også sa jeg bare "se i vognkortet".
Så forsvant han ut på verkstedet en stund også kom han tilbake etterpå med tommelen opp; "alt ok :mrgreen: "

Blir kjedelig å gå en hel sommer uten Smokey, men det er godt å vite at han er i gode hender hos Knut, Lauris og resten av gjengen :)
 #441070  av ArildM

Kjekt å ha tråd:
http://www.mr2oc.com/showthread.php?t=113
Kjekt å ha bilde:

Noen som ser hva dette er (spesiell del som kun kom på de siste årene med MR2)?
Bilde
Spent på om delen enda finnes :)
 #441108  av hmsilset

Smokey er super red men motorlokk er fra mr2 med den andre rødfarga :) Det forrige motorlokket var veldig bulka. Artig å se at du gjør så mye bra med bilen :)
 #441109  av hmsilset

Smokey er super red men motorlokk er fra mr2 med den andre rødfarga :) Det forrige motorlokket var veldig bulka. Artig å se at du gjør så mye bra med bilen :)
 #441114  av ArildM

Takk for info, liker den kvasse rødfargen bedre enn den litt mørkere som er på motorlokket :)
Blir nok strøken i løpet av sommeren igjen Smokey :)

Er det noe spesifikt som man bør gjøre når man først har bilen inne? Noen kjente drittjobber man kan sette bort? :mrgreen:
Den ble jo EU godkjent uten feil, så jeg kan ikke skjønne at det skulle være så veldig mye å ordne :wink:
Sa til Knut at han kunne få gleden av å bytte "hose from hell" når han først er i gang, regner med det er greit å få gjort det også :)

Snakka med kontakten min på Toyota, "speed flaps"ene er fremdeles å få tak i, blir nok at jeg kjøper ett sett og setter det på :)
 #441115  av ArildM

Bilde
Soooo shiny 8)

Ingen som har skvettlapper til SW20 liggende?
 #441141  av ArildM

Ser ut til at Erlend fikser både addons og skvettlapper :)
Tnx! :D
 #441150  av Freebird

Har fått bladd gjennom hele tråden din i dag. Jeg synes du har tatt mange riktig valg opp gjennom. Flott bil! :)
 #441151  av ArildM

Takk takk :) Eneste jeg har kosta på bilen er vel felger og en kalipter bak :oops: Men det blir storrenovering i år da :mrgreen: Moro å høre at folk liker progressen :)
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 74