Hatt en skikkelig kjekk garasjeøkt i dag! Med solskinn og radio!
Klistra dempematter og -tepper (RAAMmat og Ensolite PS) i alle dørene, bak høgtalerne framme og i sidelommene i bagasjerommet. Har lagt Ensolite under bagasjeromsteppet og. Det er uten lim, så er lett å fjerne om eg må komme til i hjulbrønnen. Den originale plasten innafor dørpanela klistra eg på igjen før ytterlaget med Ensoliteteppe. Har fått høre at det er viktig å ha det intakt for å hindre at fukt kjem seg inn i interiøret. Dette tenkte eg ikkje på då eg tok T16-en, men eg sa frå om det til han som kjøpte bilen. Hadde planlagt å tectylere inni dørene, men det var selvsagt gjort grundig frå før! Har satt på rattrekk også, forresten!
Fant aviser i bagasjeromslommene frå 1995. "Drillo møter Tsjekkia - igjen!"

Sikkert frå første tectylering. Tectylen i dørene virker altfor fersk til å vere så gammel, så tectyleringen er sikkert gjort gradvis.
Grei og enkel jobb, men det tar si tid. Holdt på frå klokka tre til halv ti. Brukte en time før det på å rydde i garasjen slik at eg fikk to "rom" til å arbeide på. Garasjen, eller redskapshuset som vi kaller det, består av fire rom med kvar si store skyvedør. Dei tre romma lengst mot høgre er opne, med vegg inn mot første rommet frå venstre. Frå venstre til høgre står Celicaen først, så kjem Starleten, tredje rommet er vanligvis ledig, og så har Carinaen plass i det fjerde rommet. Tenker fadern er litt førrbannja på alle bilene eg har.. Innerst inne
Har ikkje fått prøvekøyrt endå, men dørene har fått den premiumlyden. Kjenner trykkbølga når eg later igjen dørene frå innsida og!
Grunnen til at eg ikkje har prøvekøyrt er at batteriet flater ut.. Hastelada den for å starte idag og fikk start med 12.5 på voltmeteret. Cruisa litt med den før eg køyrte den inn på plass. Ville ikkje starte etter eg hadde fullført lyddempinga. 10,5 på voltmeteret.. Lader altså veldig kjapt ut!
Neste steg blir nok nytt batteri.
Ellers kan eg ikkje få anbefalt RAAMaudio-produkter nok! Enkelt å arbeide med, lukter ikkje og koster ikkje skjorta. Veit at eg fikk god effekt av det på gamle Celicaen, og håper på endå betre resultat denne gangen!