Klarte ikkje dy meg! Hella Comet FF200 bestilt  Kjøpte likesågodt to ekstra DEFA fjernkontrollere og. Fint å ha!
 Kjøpte likesågodt to ekstra DEFA fjernkontrollere og. Fint å ha! 
Køyrt litt med bilen etter at sommerhjula kom på, og den gode gamle Carinamagien er begynt å fylle hjartet. Er noke med den. Er ikkje en sportslig bil på noken måte, men motoren kjennes kraftig ut, og det er rett og slett en god bil å vere i syns eg Så eg legger gjerne noken dollar i den ja!
 SÃ¥ eg legger gjerne noken dollar i den ja!

Kjøpte likesågodt to ekstra DEFA fjernkontrollere og. Fint å ha!
 Kjøpte likesågodt to ekstra DEFA fjernkontrollere og. Fint å ha! Køyrt litt med bilen etter at sommerhjula kom på, og den gode gamle Carinamagien er begynt å fylle hjartet. Er noke med den. Er ikkje en sportslig bil på noken måte, men motoren kjennes kraftig ut, og det er rett og slett en god bil å vere i syns eg
 SÃ¥ eg legger gjerne noken dollar i den ja!
 SÃ¥ eg legger gjerne noken dollar i den ja!Carina II '89 - Carina II '92 - Celica 4A-GE '88 - Celica '98 - Starlet '83 - Celica Supra '86 - Hilux '18 - Yaris TS '10 - Colt '97
Carina II GLi '88 MX-5 RF '18
 MX-5 RF '18  RAV4 '03
 RAV4 '03  Celica '90
 Celica '90  

Carina II GLi '88
 MX-5 RF '18
 MX-5 RF '18  RAV4 '03
 RAV4 '03  Celica '90
 Celica '90  

Selve lampene ser veldig premium ut, men hjelper ikkje det..
 Selve lampene ser veldig premium ut, men hjelper ikkje det.. Solgte den til en i bygda, men no har han flytta annetsteds og bilen står sånn halvveis forlatt igjen.. Skal visstnok hente etterhvert, men kven veit..
 Solgte den til en i bygda, men no har han flytta annetsteds og bilen står sånn halvveis forlatt igjen.. Skal visstnok hente etterhvert, men kven veit..  Prøver å finne på ei god unnskyldning for å kjøpe den igjen som delebil/låvebil.. Men det er ingen deler på den som eg får bruk for. Annen motor, annen kaross (sedan) og interiøret er kast siden han har røyka i den
 Prøver å finne på ei god unnskyldning for å kjøpe den igjen som delebil/låvebil.. Men det er ingen deler på den som eg får bruk for. Annen motor, annen kaross (sedan) og interiøret er kast siden han har røyka i den 

I alle fall gamlecarinaen
 I alle fall gamlecarinaen