jan-erik skrev:Forferdelig kjedelig å bli rygget på, men godt det finnes ærlige folk iallfall. Bilen din er vel ikke så mange år, 2 år??, så bør vel ikke bli så veldig stor fargenyanse uannsett. Tror nok det blir bra jeg, prøv å få dem til å polerere resten av bilen for å eventuelt utligne forskjeller. Du skal vel polere snart uansett 
Ellers fint å få se bilder av bilen. Ble pent med de felgene og senking. Er det Team Moon eller TTE anlegget du har? Og er det orginalt med hvite sideblinkers på 2002 modellen?
Er 2002 modell, lakken er ganske blank enda. Så jeg håper det ikke blir for store forskjeller, men jeg aner det værste. Hater å få irritiasjonsmoment inn i livet mitt:) Blir polering i sommer ja.
Ikke de beste bildene, bilen var småskitten og med vinterdekk:) TTE anlegg har jeg, er ganske fornøyd, lager en meget grom fin lyd. Sideblinkers har jeg byttet selv, de var gule. Har litt lyst på de 2003-2004 baklyktene, det blir kanskje neste prosjekt.
Skal ta noen nye bilder når jeg har fått polert ned og vasket, og også ta noen pics av anlegget og slikt.
Har bestemt meg nå, blir å bestille meg nose badge fra
http://www.ekoesling.com/ En sølv slik sak, meget pent