TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• pÃ¥rygget:(

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #42156  av saus

Bilde

Og litt etterlengte bilder av en skitten mr2 :)

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

#42157  av FalcoN

Rygga på å stakk av...? Suurt :(

#42166  av saus

Neida han meldte seg, dette skjedde tilogmed på natta. Du kan tro jeg var forbanna når jeg så dette neste morgen... men ble litt lettet når jeg så lappen under viskeren noen minutt etterpå.

Var en firmabil så de skal dekke alt og gå utenom forsikringen, så tror det skal ordne seg.

men er litt bekymret for farge nyanser på nylakkert frontspoiler.

#42173  av angrykid

damn så surt, men godt at han meldte seg i allefall. Håper det ikke blir store nyanseforskjeller, men rød lakk er HAT på det området.

#42203  av CelicaTurbo

en smule surt, men heldig at dem meldte seg siden de fleste nok ikke gjør det :)

#42209  av jan-erik

Forferdelig kjedelig å bli rygget på, men godt det finnes ærlige folk iallfall. Bilen din er vel ikke så mange år, 2 år??, så bør vel ikke bli så veldig stor fargenyanse uannsett. Tror nok det blir bra jeg, prøv å få dem til å polerere resten av bilen for å eventuelt utligne forskjeller. Du skal vel polere snart uansett :-)

Ellers fint å få se bilder av bilen. Ble pent med de felgene og senking. Er det Team Moon eller TTE anlegget du har? Og er det orginalt med hvite sideblinkers på 2002 modellen?

#42211  av FireWalk

Uff... du har min fulle sympati... var ei kjerring som rygga på min... dette skjedde før jeg kjøpte bilen, og jeg fikk et ganske stort prisavslag pga dette... jeg fikk bilen på verksted og skiftet delen det gjaldt, og fikk den lakkert... jeg ba dem spesifikt om å få samme farge som resten av bilen... dette var ikke noe problem, de skulle ta prøve av lakken og få det 100% bra... desverre blir ikke denne teknikken ALLTID 100%.... bilen ser bra ut den, men når man ser den fra en spesiell vinkel i et spesielt lys så ser man desverre forskjellen :\ dette er JÆVLIG irriterende.. spesielt fordi jeg VET at det er der, og da henger jeg meg opp i det hele tiden.. :\ håper du har mer hell med din...

#42317  av saus

jan-erik skrev:Forferdelig kjedelig å bli rygget på, men godt det finnes ærlige folk iallfall. Bilen din er vel ikke så mange år, 2 år??, så bør vel ikke bli så veldig stor fargenyanse uannsett. Tror nok det blir bra jeg, prøv å få dem til å polerere resten av bilen for å eventuelt utligne forskjeller. Du skal vel polere snart uansett :-)

Ellers fint å få se bilder av bilen. Ble pent med de felgene og senking. Er det Team Moon eller TTE anlegget du har? Og er det orginalt med hvite sideblinkers på 2002 modellen?
Er 2002 modell, lakken er ganske blank enda. Så jeg håper det ikke blir for store forskjeller, men jeg aner det værste. Hater å få irritiasjonsmoment inn i livet mitt:) Blir polering i sommer ja.

Ikke de beste bildene, bilen var småskitten og med vinterdekk:) TTE anlegg har jeg, er ganske fornøyd, lager en meget grom fin lyd. Sideblinkers har jeg byttet selv, de var gule. Har litt lyst på de 2003-2004 baklyktene, det blir kanskje neste prosjekt.

Skal ta noen nye bilder når jeg har fått polert ned og vasket, og også ta noen pics av anlegget og slikt.

Har bestemt meg nå, blir å bestille meg nose badge fra http://www.ekoesling.com/ En sølv slik sak, meget pent :twisted:

#42443  av CrazyKnight

Heeey, hvor har du fått tak i de veltebøylene du har? Har ikke sett de noe sted på nettet, nesten bare sett de av den typen TTE har, som går over hele bilen, liksom. Pris??

CrazyKnight

#42556  av saus

CrazyKnight skrev:Heeey, hvor har du fått tak i de veltebøylene du har? Har ikke sett de noe sted på nettet, nesten bare sett de av den typen TTE har, som går over hele bilen, liksom. Pris??

CrazyKnight
De kom som extra ustyr når jeg kjøpte fra toyota, bare ring toyota så får du nok en pris hos dem.

#44008  av tahustvedt

Virkelig synd! Bra at han meldte seg. Hvordan traff han? Det var en rar skade.

Min MR2 ble påkjørt av en beltevogn før påske, og den står på verksted nå. Det merkes at jeg er avhengig av bil. :evil:

#44081  av angrykid

tahustvedt skrev:Virkelig synd! Bra at han meldte seg. Hvordan traff han? Det var en rar skade.

Min MR2 ble påkjørt av en beltevogn før påske, og den står på verksted nå. Det merkes at jeg er avhengig av bil. :evil:
Så bilen din her om dagen, thaus. Så litt ille ut de skadene du har fått, men det blir nok bra når du får den på veien igjen. Ellers var den veldig fin, både innvendig og utvendig.

AK

#44130  av tahustvedt

Ja jeg håper de klarer å få matchet lakken. Det virket på meg som om de hadde skikkelig peiling på verkstedet der. :)

#44148  av angrykid

Dem har jobbet der lenge dem som lakkerer i allefall. Han som er verkstedssjef har selv vært lakkerer i masse av år, og har veldig peiling. Fikk gjort endel arbeid der selv, og er strålende fornøyd med jobben. :)

SÃ¥ tror nok det blir bra.