TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ArildM's AW11 (Bandit)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #443841  av ArildM

SÃ¥e, hva tror dere guttar og jentar:

:?: :?: :?: 8)
 #443846  av celicat23

Forbedring fra de du hadde, helt klart. Og for å pirke (man må jo pirke? :roll: :lol:)

Senking...
senk.jpg
senk.jpg (183.68 kiB) Vist 1897 ganger
Og sånn helt personlig så ville jeg foretrukket 1" (?) større felger..
senkogfelger.jpg
senkogfelger.jpg (183.91 kiB) Vist 1897 ganger
Men, igjen, det var en forbedring fra hvordan den var så money well spent! Hva syns du selv?
 #443848  av ArildM

Takk for finfin photoshopping :D 16" hadde nok vært bra. Men da tror jeg at noe innpress måtte ha blitt ofret :-) 15" har mindre masse og mer gummi, så det kjentes "lettere" ut på veien. Ble merkbart mye skarpere veiholdning nå. Ellers tror jeg coiloverne utgjør selve krona på verket. Jeg? Knallfornøyd! Sett at den står på originalfjærer nå kan det bare bli enda bedre :-)
 #443851  av inzane2012

med disse felgene, og når du får på coiloversa, så er det ikke lenger noe tvil, desidert en av norges fineste AW11 :)
 #443854  av <RuPerT>

nyyydelig bil!!! :oops:
 #443863  av ArildM

Takk takk :) Blir bra :) MÃ¥ valse litt bak ser jeg. Tar borti en liten del av skjermkanten :)
 #443867  av celicat23

ArildM skrev:Jeg? Knallfornøyd!
Så bra. Når alt kommer til alt så er det bare det som teller :D Tror ikke det er mange, om noen, like strøkene mr2'er på veien.
 #443875  av ArildM

Siden jeg er så fornøyd, måtte jeg ut og knipse et par bilder i dag :mrgreen:

#443877  av ArildM

Takk :-) :-) :-) ble over 100 likes på mr2oc posten min på facebook, så dette virker det som om det er flere enn bare jeg som liker :-) etter jævla mye penger brukt på denne bilen er jeg endelig 100% i mål i mine øyne :-) blir kun vedlikehold og shining fremover nå :-) da etter at jeg har montert coiloverne, lakkert toppdeksel på motor, satt på luftfilterboksen osv osv osv :-) :-) :wink:
 #443880  av ArildM

Kvass liten (snart) veteranbil :-) og ja, den skal vedlikeholdes! Har fått klarsignal fra banken på boliglån også, har finansbeviset i orden. Jeg og fruen bare venter på rette huset :-) da skal det jaggu bygges garasje! :mrgreen:
 #443887  av inzane2012

Garasje er NICE, huset våres hadde heldigvis garasje fra før, desverre er den så liten at du akkurat får en golf inn porten, men har du passasjera med bør di gå ut før du kjører inn...
 #443888  av Myklebust

Traff blink på felgvalget! :D Veit det er bra når eg får lyst til å sette bilen som skrivebordsbakgrunn!

Heilt uenig i at den trenger større felger. Dette er perfekt, spot on! Hadde det vore min bil så hadde eg ikkje senka den heller.. Stikker veldig fram den frontleppa di! Men for all del, det blir flott det også! Berre å vere forsiktig :)
 #443889  av Myklebust

Du har Norges fineste AW11 forresten!

Har følgt med ei stund på finn, sett igjennom forumtråder osv. Finner ikkje én einaste konkurrent :shock:
  • 1
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 76