TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ArildM's AW11 (Bandit)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #443891  av ArildM

Takk så mye myklebust :) Responsen har vært overveldende. Originalfjærene er litt myke, og et par av demperne ganske slitt. Framfangeren bygger myye framover, så skamsenk er svæært upraktisk :) heller snakk om mild senk for å få det heelt perfekt 8)
 #443895  av inzane2012

nja, er vertfall 1 :) Den sølvgrå med skjermbredding, men kommer ikke på hvem som eier den i farten, men denne er nå helt klart i toppen, uten tvil :)
 #443896  av Myklebust

Slår ikkje flott, original styling og gule tåkelykter! :mrgreen:

Funne tak i deksel til lyktene forresten? Mener det var snakk om det?
 #443897  av ArildM

Terjen sin ja :) Eller så er det jo noen fine originale i norge også da :) Anders Gullstein sin, Jørn Innseth sin, Ure sin røde, den røde med 20v motor, og sikkert noen flere :) Ellers er det jo ikke original styling da, bare en gammel sjelden tysk en :) :)
 #443898  av Myklebust

aah.. Då har eg misforstått! Men fortsatt like flott :wink:

Gullstein sin har eg sett irl, den var jo riktig så pen ja!
 #443899  av Inz4ne

Blitt helt nydelig denne her nå :)
Drømmer om å en dag ha min like strøken ;)
 #443900  av ArildM

Takk :-) har vel hatt denne bilen gjennom både studietider og som fattig selvstendig næringsdrivende, aldri gitt opp drømmen om å lage min drømme aw11, hærlig å endelig nå målet etter så mange år :-) selv en ferrari hadde ikke blitt det samme på mange måter for min del, denne bile er full av sjel, turene vi har delt, minnene jeg har på både godt og vondt, den er rett og slett en del av familien min :oops: 8) håper bare snart den kan pensjonere seg og jeg kan gi den en god og varm garasjeplass :-) så får den bli en skikkelig kosebil :-)
 #443903  av Royalmaas

Fytti steike for en fin MR2... Ingenting er som en bil som du har hatt gjennom flere perioder i livet, og som bærer preg av att du selv har hatt den, ett smykke det der ! :D
 #443965  av mk1 black limited

Dette ble lekkert, Arild! :)
 #444040  av ArildM

Takk, hyggelig å høre fra en av de store AW11 veteranene i norge :oops: :)
For de som spekulerer på felgvalg til AW11 må jeg si at 15x8 ET25 foran er en perfekt match til en daily driver. Det subber ikke ved fullt rattutslag, og skraper ikke borti i hompene. 15x8 ET15 bak er litt drøyt, det stikker litt utenom, og subber litt i indre delen av skjermen hvis man kjører for hardt i humper/sving. Må nokk massere skjermkanten litt om man skal unngå dette. Men guri så bra det ser ut 8)

Montering av coilovers er utsatt på ubestemt tid, rett og slett fordi jeg er så langt inne i sesongen og fordi jeg har jobbet en del med Carinaen. AW11en har jeg mest lyst å bare nyte og kjøre med nå som den er så fin og alt fungerer så bra :)
 #444113  av Freebird

En stund siden jeg har vært innom denne tråden nå Arild. Den er fordømt vakker denne AW11en din. Jeg tror som flere andre her at dette er Norges peneste. Jeg tror faktisk du kan hevde deg godt internasjonalt også. :D
 #444115  av ArildM

Tusen takk :) Jeg fikk mye skryt på MR2OC på facebook, så den er nok høyt på både Norsk og Internasjonalt nivå.
For min del er det bare min drømmebil som jeg bruker daglig :)
 #449058  av ArildM

Njææ, kanskje man må hente ut banditten fra vinterlagringa snart da? :oops:
Kjedelig når lagringa er 1 time unna huset ditt (var 10min unna der vi bodde før) :)

Gleder meg til å høre lyden av den igjen 8)
 #449059  av RuneÃ¥dl

ArildM skrev:Njææ, kanskje man må hente ut banditten fra vinterlagringa snart da? :oops:
Do it :mrgreen: :mrgreen: får mer og mer sansen for aw11 jo mer jeg ser på bilen din, før syntes jeg karroseriet var noe firkanta og ikke så pent :oops: Men må si at begge mr2'ene dine er biler jeg mer enn gjerne sku hatt i garasjen selv :D
  • 1
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 76