TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ellingsen Mr2 turbo gen.3 vurderes solgt!

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #444231  av FT86

Ble veldig bra ! :)
 #445985  av Ellingz1

Testing av felgene på bilen!

PS. står i vinterhøyde nå :)

Bilde

også fått nye kortere fjærer som skal på. 10kg fremme og 12kg bak :)

Bilde
 #445987  av ArildM

Gromt det der, liker fargene på felgene opp mot sølvfargen ;)
OT: Er tanklokket fargeforskjell på? Ser sånn ut på bildene :oops:
 #445995  av Ellingz1

ArildM skrev:Gromt det der, liker fargene på felgene opp mot sølvfargen ;)
OT: Er tanklokket fargeforskjell på? Ser sånn ut på bildene :oops:

ser slikt ut på bildene ja, men har sett det IRL. tror det er lakken som er så mye refleksjon i, sia tanklokket har litt anna vinkel en skjermen ser det vel forskjellig ut..
 #446001  av Markus97

Peneste mr2´en jeg har sett på lenge :mrgreen: Er ikke noe spoiler fyr selv så dette var tøft å annerledes :D
 #446135  av GhostRider88

Dønn strøken MR2! Nå fikk jeg også bekreftet min antagelse om at mr2 er hakket finere enn nsx når det gjelder formfaktor ;) men begge forblir drømmebiler i mine øyne :)
 #446153  av ArildM

Bridgestone DTM gir mange søkeresultater som likner i alle fall :)
 #446168  av DanielJ

GhostRider88 skrev:Dønn strøken MR2! Nå fikk jeg også bekreftet min antagelse om at mr2 er hakket finere enn nsx når det gjelder formfaktor ;) men begge forblir drømmebiler i mine øyne :)
Akkurat nå mistet jeg helt troa på deg! Eid en pen mr2 selv, men det er noe helt spesielt ved NSX! Totalt annen klasse :)
 #446169  av 3rlend

DanielJ skrev:
GhostRider88 skrev:Dønn strøken MR2! Nå fikk jeg også bekreftet min antagelse om at mr2 er hakket finere enn nsx når det gjelder formfaktor ;) men begge forblir drømmebiler i mine øyne :)
Akkurat nå mistet jeg helt troa på deg! Eid en pen mr2 selv, men det er noe helt spesielt ved NSX! Totalt annen klasse :)
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 #446183  av GhostRider88

DanielJ skrev:
Jeg har sansen for de runde formene på mr2 (derav formfaktor). Men som jeg skriver så er begge drømmebiler og NSX er det ultimate ved siden av ferrari 355.

MÃ¥kke miste trua :wink:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8