ArildM skrev:Skal si den har forandra segtakk takk
Knallrått

- mr2 sw20 3sgte 3.gen
ArildM skrev:Skal si den har forandra segtakk takk
Knallrått
ArildM skrev:Racingstuk på de derJa, orginale Bridgstone DTm felger, blir kledd inn i federal rs-r semislicks
ArildM skrev:Gromt det der, liker fargene på felgene opp mot sølvfargen
OT: Er tanklokket fargeforskjell på? Ser sånn ut på bildene
GhostRider88 skrev:Dønn strøken MR2! Nå fikk jeg også bekreftet min antagelse om at mr2 er hakket finere enn nsx når det gjelder formfaktorAkkurat nå mistet jeg helt troa på deg! Eid en pen mr2 selv, men det er noe helt spesielt ved NSX! Totalt annen klassemen begge forblir drømmebiler i mine øyne
DanielJ skrev:GhostRider88 skrev:Dønn strøken MR2! Nå fikk jeg også bekreftet min antagelse om at mr2 er hakket finere enn nsx når det gjelder formfaktorAkkurat nå mistet jeg helt troa på deg! Eid en pen mr2 selv, men det er noe helt spesielt ved NSX! Totalt annen klassemen begge forblir drømmebiler i mine øyne
DanielJ skrev:Jeg har sansen for de runde formene på mr2 (derav formfaktor). Men som jeg skriver så er begge drømmebiler og NSX er det ultimate ved siden av ferrari 355.GhostRider88 skrev:Dønn strøken MR2! Nå fikk jeg også bekreftet min antagelse om at mr2 er hakket finere enn nsx når det gjelder formfaktorAkkurat nå mistet jeg helt troa på deg! Eid en pen mr2 selv, men det er noe helt spesielt ved NSX! Totalt annen klassemen begge forblir drømmebiler i mine øyne