Du må bruke ledningsnettet fra rearcutet for å få brukt det elektriske speedometeret som følger med rearcutet.
Det spillet da ingen rolle om målerene er speilvendt? De passer jo rett inn uansett. Og når du først får med et ledningsnett som passer til det nye speedometeret og i tillegg får muligheten til å kjøre med diffbrems så du aldri får hjulspin på bare et hjul, og alt er tross alt fortsatt orginalt slik som det var i 99 modellen, da er det vel ikke noen grunn til å ikke gjennomføre det? Er jo ikke akkurat noe særlig ekstra jobb.
Du har jo allerede konvert til 94+ shortshift giring, og regner med at du trår til med 94+ understell når du først har byttet til beams
hadde ikke jeg måttet bytte hele ledningsnettet for å få speedometeret med oransje tall hadde jeg slengt det inn tvert når jeg allikevel måtte bytte skiver.

Ingen er tøffere enn toget! Hilsen lokføreren
1995 Mr2 Gti.
2014 Lexus IS 300h F-sport.