TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Thomas sin MR2 SW20 - BlackBird

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #449609  av GhostRider88

ArildM skrev:If it aint broken, dont fix it :wink:
Der fikk du satt rette ord på det! Kloke sannhetsord :)
Er nok en (fornuftig) ide å holde den orginal og i god stand. Det vil nok trolig gi utslag på verdien fremover i tid. Ikke så lenge før den blir veteran ;)
 #449610  av ArildM

Helt enig!

Om jeg noen gang skal selge Smokey er det neppe noe pluss for en seriøs entusiast at den har pustehjelp.
Når den blir veteran skal jeg dog søke om å få godkjent det, har intrykket av at veteraner er enklere å få godkjent ombygg på :)
 #449614  av GhostRider88

ArildM skrev:Helt enig!

Om jeg noen gang skal selge Smokey er det neppe noe pluss for en seriøs entusiast at den har pustehjelp.
Når den blir veteran skal jeg dog søke om å få godkjent det, har intrykket av at veteraner er enklere å få godkjent ombygg på :)
Kunne ikke sagt det bedre selv. En framtidsrettet og god plan :)
 #449616  av magnesmurf

Vil nok tro at en seriøs entusiast betaler litt ekstra for en godkjent turbobil. Hvis den ikke er godkjent derimot er det nedtur.
Vil også tro at en bil med Beams motor blir mer ettertraktet, så lenge ting er gjordt ordentlig og godkjent. Med andre ord vil en mr2 beams motor nok øke bilens verdi, det samme med en celica beams motor som har alle orginaldeler som mr2 skal ha.

Men at det senker bilens verdi hvis ting ikke er gjort ordentlig og orginalt, samt godkjent. Det er det nok liten tvil om.

Tror uansett at vi nok må vente til MKII er veteran, før disse bilene øker i verdi igjen. Rett og slett fordi det finnes så mange av de. Per dags dato ser det ut til at de bilene som ligger høyt i pris fordi de er i god stand og har lav km.stand blir liggende ute temmelig lenge før de blir kjøpt. Og om de blir solgt for prisen selger forlanger, vet man jo heller ikke.
 #449621  av GhostRider88

magnesmurf skrev:

:)
Sist redigert av GhostRider88 den 08 mai 2019 00:37, redigert 1 gang totalt.
 #450108  av marlboro1310

Har du satt i BEAMS motor? :D
 #450125  av marlboro1310

registrerer bare at navnet i tråden er endret til BEAMS MR2.... :?: :D
 #450126  av magnesmurf

Det har kommet noen oppdateringer på facebook, blandet annet fra de ansvarlige for byggingen :wink:
 #450130  av marlboro1310

Herregud for f... kom med bilder! hvor bor du? Jeg vil prøvekjøre, kanskje ikke turbo er det man sikler etter likevel Thomas! :D
  • 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 102