ArildM skrev:Helt enig!
Om jeg noen gang skal selge Smokey er det neppe noe pluss for en seriøs entusiast at den har pustehjelp.
Når den blir veteran skal jeg dog søke om å få godkjent det, har intrykket av at veteraner er enklere å få godkjent ombygg på 
Vil nok tro at en seriøs entusiast betaler litt ekstra for en godkjent turbobil. Hvis den ikke er godkjent derimot er det nedtur.
Vil også tro at en bil med Beams motor blir mer ettertraktet, så lenge ting er gjordt ordentlig og godkjent. Med andre ord vil en mr2 beams motor nok øke bilens verdi, det samme med en celica beams motor som har alle orginaldeler som mr2 skal ha.
Men at det senker bilens verdi hvis ting ikke er gjort ordentlig og orginalt, samt godkjent. Det er det nok liten tvil om.
Tror uansett at vi nok må vente til MKII er veteran, før disse bilene øker i verdi igjen. Rett og slett fordi det finnes så mange av de. Per dags dato ser det ut til at de bilene som ligger høyt i pris fordi de er i god stand og har lav km.stand blir liggende ute temmelig lenge før de blir kjøpt. Og om de blir solgt for prisen selger forlanger, vet man jo heller ikke.
Ingen er tøffere enn toget! Hilsen lokføreren
1995 Mr2 Gti.
2014 Lexus IS 300h F-sport.