Har spilt alle forza og horizon spillene, og jeg sliter litt med å holde interessen for horizon selv. Det er gøy en stund, men så begynner jeg å savne litt det der forza motorsport har med at det er fast bestemte baner du skal kjøre på. Sikkert min mangel på fantasi, men jeg finner ikke så mange bra veier å kjøre i horizon så blir mye bare kjørende rundt uten mål og mening - og det blir fort kjedelig. DRIVECLUB på playstation er så langt den heftigeste kjøreopplevelsen, og ser mye bedre ut enn forza, men der igjen så har du ingen tuning/styling - du kan kun lakkere bilene. Og du låser opp biler ved å vinne løp, men kan ikke bestemme hvilke biler engang, så etter å ha kjørt x-antall løp for å komme videre så låser du kanskje opp en sur golf eller noe som ikke interesserer deg det minste. Hvis det noen gang blir ett driveclub 2 og de hiver på styling/tuning delen som forza har på det, da kan det bli ett seriøst heftig spill.
...så, etter min mening, akkurat nå så er forza 6 det beste bilspillet. Har ikke testet project cars, men det er fordi det (som driveclub) mangler den styling/tuning biten forza har som jeg liker.