TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #450854  av celicat23

lasse skrev:Men herregud, les hele annonsen, han har jo nylig byttet ALLE pærene i instrumentpanelet!
Trenger jo ikke motor i bilen da... :roll:
Pærer er dyyyyrt :D Og de pærene er det eneste som er gjort nylig virker det som. Alt annet ser ut som ble gjort i 2009, så ser ikke helt hvordan det er å skryte av. Er nesten rart det ikke er ramset opp at det jevnlig er fylt bensin på bilen (helt til motoren forsvant da....)
 #450857  av Inz4ne

Må jo skjønne at det er en spesiell bil, også har typen bare fått tastet inn en null ekstra med uhell.
 #450860  av Makk

Inz4ne skrev:Må jo skjønne at det er en spesiell bil, også har typen bare fått tastet inn en null ekstra med uhell.
Sært, DET ser jeg veldig ofte på bil sider :D :D :D
 #450864  av Inz4ne

Mange som ikke er nøye nok med å sjekke at de har skrivd riktig salgssum ja. Det er egentlig litt problematisk.
 #450879  av celicat23

Aaaaah, forza motorsport 6 er milevis bedre enn den stinkende driten forza 5. Ikke at det skal så mye til for å være bedre enn lavmålet forza 5, men....
 #450886  av RuneÃ¥dl

celicat23 skrev:Aaaaah, forza motorsport 6 er milevis bedre enn den stinkende driten forza 5. Ikke at det skal så mye til for å være bedre enn lavmålet forza 5, men....
Er det så bra at jeg må løpe på butikken i morgen å kjøpe meg xbox one? :mrgreen:
 #450891  av celicat23

Nja, da skal du være VELDIG glad i forza :) Men en xbox er greit å ha for mye annet også så hvorfor ikke. Far cry 4, dying light, battlefield 4, sunset overdrive, snart black ops III ...
 #450892  av RuneÃ¥dl

celicat23 skrev:Nja, da skal du være VELDIG glad i forza :) Men en xbox er greit å ha for mye annet også så hvorfor ikke. Far cry 4, dying light, battlefield 4, sunset overdrive, snart black ops III ...
Er veldig fan av forza! Men vært veldig skuffet over horizon spillene.... Men er vel som du sier, bare å få kjøpt seg en ny xbox! :D
 #450893  av celicat23

Har spilt alle forza og horizon spillene, og jeg sliter litt med å holde interessen for horizon selv. Det er gøy en stund, men så begynner jeg å savne litt det der forza motorsport har med at det er fast bestemte baner du skal kjøre på. Sikkert min mangel på fantasi, men jeg finner ikke så mange bra veier å kjøre i horizon så blir mye bare kjørende rundt uten mål og mening - og det blir fort kjedelig. DRIVECLUB på playstation er så langt den heftigeste kjøreopplevelsen, og ser mye bedre ut enn forza, men der igjen så har du ingen tuning/styling - du kan kun lakkere bilene. Og du låser opp biler ved å vinne løp, men kan ikke bestemme hvilke biler engang, så etter å ha kjørt x-antall løp for å komme videre så låser du kanskje opp en sur golf eller noe som ikke interesserer deg det minste. Hvis det noen gang blir ett driveclub 2 og de hiver på styling/tuning delen som forza har på det, da kan det bli ett seriøst heftig spill.

...så, etter min mening, akkurat nå så er forza 6 det beste bilspillet. Har ikke testet project cars, men det er fordi det (som driveclub) mangler den styling/tuning biten forza har som jeg liker.
 #450899  av Makk

Sluttet med bilspill da jeg begynte å reise rundt på baner :mrgreen:

Xbox 1 / ps4 innkjøpsjost med de bra spilla er en tur bensin + billett Kiel til tyskland og tilbake! :D
 #450903  av ArildM

Synes Forza 5 ble fort kjedelig, helt enig der. Mer moro med Horizon, selv om det også fort ble kjedelig etter å ha gjort alle oppdragene :roll:
Ser frem til NFS som kommer, tenkte egentlig å hoppe over Forza6 da jeg ikke helt skjønner hva som er nytt annet enn litt bedre grafikk og litt andre lyder på bilene?
 #450905  av celicat23

Kan ikke fortelle deg så mye om forskjellen mellom forza 5 og 6 for jeg spilte bare 20-30min max med forza 5 før jeg fikk lyst til å begynne med selvskading for det bedritene spillet gjorde så 100km/t så ut som 5km/t så jeg klarte aldri å bedømme farta inn i svinger. Så ut som hver eneste sving ble tatt i 1 gir i 1000rpm, og selv da skreik det i dekk og understyrte. Fy faen for noe møkk. Hadde jeg kunne gitt det bort så hadde jeg gjort det, da helst til en jeg ikke liker som straff. Lage en hjemme-video for brutaldildos.com frister mer enn forza 5.

Forza 6 har i vert fall litt hastighet i seg igjen, og bilene føles ikke ut som ei snegle som skal dras igjennom sirup.
 #450911  av inzane2012

Knipsa litt mer da :) ble faktisk sånn passe fornøyd med dette bildet her, men tror ikke det tåler ett kritisk blikk :) haha
Vedlegg
FB_IMG_1442456365105.jpg
FB_IMG_1442456365105.jpg (90.48 kiB) Vist 2532 ganger
 #450914  av celicat23

Viktig og ikke bli for kritisk til det man fotograferer i begynnelsen for da blir man bare skuffet, og lysta til å fotografere kan forsvinne (siden det sjelden blir slik man gjerne skulle ønske). Og man titter gjerne litt på hva andre gjør å ønsker man kunne det samme, men noen er så bra at etter du har sett bildene så får du lyst til å bare brenne alt utstyret du har for du kommer aldri til å bli like bra. Det er i vert fall min erfaring med det :) Det er ett forum på nett som har så mange bra fotografer samlet at jeg med vilje ikke legger navnet på husk eller bokmerker det, for jeg blir bare deprimert av hvor mye bedre alle der er enn meg selv de gangene jeg snubler over det forumet :)
 #450920  av inzane2012

Hehehehe, ser den ja :) Jeg tok ett bilde som jeg håpte skulle bli veldig bra, men såg når jeg tok det frem i lightroom at det var aalt for mye støy i det. Måtte opp på iso1600 for å få frem effekten jeg hadde håpt på, prøvde å justere litt i lightroom, men jeg fikk det ikke så mye bedre :)
Vedlegg
_MG_0023-2.jpg
_MG_0023-2.jpg (1002.26 kiB) Vist 2482 ganger
  • 1
  • 1008
  • 1009
  • 1010
  • 1011
  • 1012
  • 1168