TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #453292  av Freebird

ArildM skrev:Takk :D Godt å få litt skryt også, tror vi har et av de best "kodede" PhpBB forumene nå :) Ser mange kjører tapatalk osv, men vårt bare funker på alle enheter, eller skal gjøre det i alle fall :wink:
Det tror jeg også. Jeg var faktisk rimelig overbevist om at tiden med PhpBB var over og at man måtte over på f.eks IPB for å kunne modernisere, men den gang ei. Herlig å se at det fortsatt holdes liv i PhpBB. :)
 #453295  av ArildM

Tnx :) En GOD tematikk og nyeste versjon av PhpBB så er det faktisk ikke så ille :)
Kan vel utvide denne tematikken ytterligere med flere funksjoner, men samtidig så er det vel greit å holde seg til KISS regelen :mrgreen:
 #453304  av mr2storbrua

Syns også det er bra nå, blitt fort vandt til det nye og den direkteknappen med å gå til første uleste innlegg blandt de nye innlegga er endelig tilbake :wink: Jeg bruker forumet i utgangspunktet bare på laptop da, men godt å høre at det funker bra på de andre plattformene også :)
 #453319  av ArildM

Tnx :) Synes aktiviteten har vært bra de siste dagene, så dette er godt å se :)
Tapatalk er eksempel på hvordan det ikke skal fungere imho :wink: Skal man ha forum så skal det være en sømløs opplevelse på alle plattformer, noe jeg håper vi har nådd langt med :)
 #453334  av Daniel HS

Teamany skrev:DHL, UPS og TNT holder eg meg langt vekke fra.
Tollpost eller Nordpost som de liker å kalle seg gjør jobben sin, meir eller mindre uten problemer.
Men ble akkurat no veldig intr i hva eg faktisk bruker i året på transport:)
(har satt en datatulling på saken som elsker rapporter....) :mrgreen:
Postnord er ubrukelige i mine øyne, har og en del venner som er møkk lei dem.. viktigste når postnor skal levere er at man ikke har dårlig tid, eller evt at man gjerne ikke må regne med at det kommer i det heletatt...

UPS funker jo strøkent!
 #453354  av Teamany

Postnord er ubrukelige i mine øyne, har og en del venner som er møkk lei dem.. viktigste når postnor skal levere er at man ikke har dårlig tid, eller evt at man gjerne ikke må regne med at det kommer i det heletatt...
UPS funker jo strøkent!

Nja, bobb bobb:)

Postnord + kvalitetstransport bruker eg på alt av innlandssendinger, går en del av dei i mnd, de leverer ihenhold til avtale, nothing more nothing less.

UPS roter bare, dei gidd vi ikkje bruke.

DHL driver på med samme som UPS, haug med tullballer som barer soser rundt i eit svært selskap. De to siste sendingene med DHL har resultert i forsinka levering begge gangene med 2-3 dager da DHL forandra ETA etter at godset ble sendt....

Bring: Tja, hva skal man si?? Har du god tid, bruk bring. Om eg bestiller opphenting kl 12.00, så kan de sende en bil kl 15.00 fordi det var første tilgjengelig bil. Greit sånn sett, men aldri om de gir beskjed om dette.

DSV har eg brukt mye nedover til Gibraltar,malta,Baku,Den Helder og Bremerhaven, dette selskapet leverer hver gang.

Har drevet med logistikk de siste 13 årene i samme selskap så har no litt erfaring av hva som fungerer:)
Eller det vil sei, hva som fungerer slik vi driver selskapet eg jobber i, behøver ikkje vere sånn for andre.
 #453355  av Teamany

PS: Er det noen som har peiling på hva DHL eCommerce er og hvordan det fungerer når sendingen kommer til Norge?
Etter 4 mnd ventetid sendte endelig splitfish min FragFX til PS4`en, og den er kommet til Norge, igår faktisk. Men hverken DHL eller Posten kan gi meg noe svar på hvor sendingen er og hvorfor det har blitt oppdatert i noen av deres systemer hva som skjer med den...
Anyone knows?
 #453359  av turbo_child

ArildM skrev:Tapatalk er eksempel på hvordan det ikke skal fungere imho
^^ Enig, fikk det for to-tre dager siden og syns det er bare stress :)

Hva det gjelder off topic... Har skrevet et innlegg a la Speedhunters stil (https://supercarsofoslo.com/2016/04/28/ ... he-ladies/). Tenkte dele dette med forumet i tilfellet noen har lyst å lese.

Hadde vært hyggelig med tilbakemeldinger evt. Både på bilder og tekst. :)
 #453416  av Teamany

Er jo bare typisk...
Kona var vinter deprimert så vi bestemte oss for å booke en reise til Mallorca. Kjempegreier det, har avtalt med sjefen så tar med laptop`n og jobber derfra i neste uke.
Men...Hver gang vi bestemmer oss for å forlate regnfulle bergen å reise mot meir sollendte strøk,så kommer solen og godværet!
Mest ekstreme var vel tilbake i 2012, da vi satt i tyrkia og skulle kose oss med Brannkamp...midt under kampen stoppa dommeren kampen, han måtte ha vann fordi det var så varmt(I BERGEN, i MAI !!!!)

Og no skjer det igjen, vi reiser, og sola kommer....
 #453417  av celicat23

Ta det med ro, jeg driver å ser på cabrioler om dagen så blir det handel så kommer regnværet ASAP. I vert fall på østlandet.
 #453425  av ArildM

Skal bygge garasje! Ferdig snakket! :mrgreen:
  • 1
  • 1019
  • 1020
  • 1021
  • 1022
  • 1023
  • 1168