Postnord er ubrukelige i mine øyne, har og en del venner som er møkk lei dem.. viktigste når postnor skal levere er at man ikke har dårlig tid, eller evt at man gjerne ikke må regne med at det kommer i det heletatt...
UPS funker jo strøkent!
Nja, bobb bobb:)
Postnord + kvalitetstransport bruker eg på alt av innlandssendinger, går en del av dei i mnd, de leverer ihenhold til avtale, nothing more nothing less.
UPS roter bare, dei gidd vi ikkje bruke.
DHL driver på med samme som UPS, haug med tullballer som barer soser rundt i eit svært selskap. De to siste sendingene med DHL har resultert i forsinka levering begge gangene med 2-3 dager da DHL forandra ETA etter at godset ble sendt....
Bring: Tja, hva skal man si?? Har du god tid, bruk bring. Om eg bestiller opphenting kl 12.00, så kan de sende en bil kl 15.00 fordi det var første tilgjengelig bil. Greit sånn sett, men aldri om de gir beskjed om dette.
DSV har eg brukt mye nedover til Gibraltar,malta,Baku,Den Helder og Bremerhaven, dette selskapet leverer hver gang.
Har drevet med logistikk de siste 13 årene i samme selskap så har no litt erfaring av hva som fungerer:)
Eller det vil sei, hva som fungerer slik vi driver selskapet eg jobber i, behøver ikkje vere sånn for andre.
Penger er noe dritt, alt skulle blitt betalt med småstein
Skoda Octavia 1,6Tdi 2012
Audi A4 1,9 Tdi Avant ( SOLGT )
Toyota Corolla 1,3 Xli EE90 92 Mod(SOLGT)
Audi A3 1,8 Turbo Quattro ( SOLGT )
Toyota Mr2 92 Mod ( SOLGT )
Opel Kadett 1,3 S ( knust )