Hørtes forlokkende ut med en skikkelig fest ja. Gleder meg til å stikke innom dere i Trondheim på vei oppover til ACR
Har hatt tradisjonstro grilling hjemme hos meg nå på 17. mai, og litt drikking såklart. Er vel ikke helt edru når dette skrives, men håper noen vil ta imot sørfra farende på onsdagskvelden 2. juni når vi stopper innom Trondheim på vei til ACR (Markus, Morten og meg sannsyngligvis). Som sagt før i andre poster så må ryktene om det gode miljøet i TS-OGN i Trondheim sjekkes ut en gang for alle
Noen som føler for å innkvartere 3 langveisfarere på vei til den ultimate racerbane for å gjøre bilene sine glade?

Har hatt tradisjonstro grilling hjemme hos meg nå på 17. mai, og litt drikking såklart. Er vel ikke helt edru når dette skrives, men håper noen vil ta imot sørfra farende på onsdagskvelden 2. juni når vi stopper innom Trondheim på vei til ACR (Markus, Morten og meg sannsyngligvis). Som sagt før i andre poster så må ryktene om det gode miljøet i TS-OGN i Trondheim sjekkes ut en gang for alle

Jan-Erik
'00 MR2 Turbo GT28RS - Trial Try Force bodykit + TRD VM180 rear wing
X - '91 MR2 Turbo TRD2000 GT - 3. gen 3S-GTE
'00 MR2 Turbo GT28RS - Trial Try Force bodykit + TRD VM180 rear wing
X - '91 MR2 Turbo TRD2000 GT - 3. gen 3S-GTE