TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• VÃ¥rmønstring i Trondheim - Søndag 16.Mai 2004

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#45603  av jan-erik

Hørtes forlokkende ut med en skikkelig fest ja. Gleder meg til å stikke innom dere i Trondheim på vei oppover til ACR :-)

Har hatt tradisjonstro grilling hjemme hos meg nå på 17. mai, og litt drikking såklart. Er vel ikke helt edru når dette skrives, men håper noen vil ta imot sørfra farende på onsdagskvelden 2. juni når vi stopper innom Trondheim på vei til ACR (Markus, Morten og meg sannsyngligvis). Som sagt før i andre poster så må ryktene om det gode miljøet i TS-OGN i Trondheim sjekkes ut en gang for alle :-) Noen som føler for å innkvartere 3 langveisfarere på vei til den ultimate racerbane for å gjøre bilene sine glade?

#45610  av cameleon

jan-erik skrev:Hørtes forlokkende ut med en skikkelig fest ja. Gleder meg til å stikke innom dere i Trondheim på vei oppover til ACR :-)

Har hatt tradisjonstro grilling hjemme hos meg nå på 17. mai, og litt drikking såklart. Er vel ikke helt edru når dette skrives, men håper noen vil ta imot sørfra farende på onsdagskvelden 2. juni når vi stopper innom Trondheim på vei til ACR (Markus, Morten og meg sannsyngligvis). Som sagt før i andre poster så må ryktene om det gode miljøet i TS-OGN i Trondheim sjekkes ut en gang for alle :-) Noen som føler for å innkvartere 3 langveisfarere på vei til den ultimate racerbane for å gjøre bilene sine glade?
Jeg har snakket med Markus tidligere om dette :D Vi skal mekke noe skikkelig trivelige greier når dere kommer! Om dere vil ha en kul fest så får vi ok til det også samt cruising og photoshoots :wink:
Hvis dere får problemer med overatting så skal jeg/vi nok ordne noe slik for dere også, så det ikke skal være noe dere trenger å bekymre dere for :D
Vi ser alle fram til at dere kommer og vi skal ta imot dere med åpne armer 8)

#45619  av cameleon

chris skrev:Overnatting fikser vi på et vis uansett ;)
Vi må jo gi dem det vi er gode for hehe :D

#45621  av chris

Her er noen smakebiter fra festen vi var på. Ble ikke tatt noen bilder når vi var hos supratt og s10ne, så disse er fra senere på kvelden/natta.

Første her er fra en dritings Cameleon som kort tid etterpå måtte vekkes :mrgreen:
Vedlegg
DSCN1460.JPG
DSCN1460.JPG (28.85 kiB) Vist 3181 ganger

#45622  av chris

Et snodig bilde av Cameleon.. og deretter et forskrekkende bilde av meg, siste av de tre er av Karl (KK-ma70)
Vedlegg
DSCN1490.JPG
DSCN1490.JPG (16.3 kiB) Vist 3179 ganger
DSCN1489.JPG
DSCN1489.JPG (27.99 kiB) Vist 3179 ganger
DSCN1480.JPG
DSCN1480.JPG (17.9 kiB) Vist 3179 ganger

#45623  av chris

Fikk plutselig en masse føtter i trynet..

Og på det andre bildet har Cameleon slokna igjen, i en heller snodig vinkel :mrgreen:

Det siste bildet tror jeg at jeg lar være å kommentere :lol:
Vedlegg
DSCN1515.JPG
DSCN1515.JPG (33.09 kiB) Vist 3178 ganger
DSCN1503.JPG
DSCN1503.JPG (34.25 kiB) Vist 3178 ganger
DSCN1499.JPG
DSCN1499.JPG (34.43 kiB) Vist 3178 ganger

#45625  av cameleon

Å herregud :mrgreen: Kirke neste søndag i alle fall :mrgreen: Banna bein hehe :lol:

#45636  av @lpher

Ser ut til at de gikk for seg ganske bra på etter-treffet? :D

@lphjer

#45650  av cameleon

@lpher skrev:Ser ut til at de gikk for seg ganske bra på etter-treffet? :D

@lphjer
Du skulle bare ha visst :mrgreen:
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12