TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Prisliste og betaling av ts-ogn landstreff Arendal!

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#45877  av kennethx

Jeg betalte og meldte meg på samme dagen som info ble lagt ut. FULL SJÆRPINGS FOLKENS!!!!

#45880  av Goose

jeg har ikke betalt, men jeg komemr og betaler det vet kristian...

#45883  av chris

Goose skrev:jeg har ikke betalt, men jeg komemr og betaler det vet kristian...
samme her.

fikk nettopp melding fra KK-ma70 (karl, mk3 supra). jeg spurte om han skulle være med, og fikk "visst faan" tilbake :P

-edit-
CelicaTurbo: sett av to senger til han og dama. spurte om de skulle ha eget rom, men har ikke fått svar ennå.

#45896  av CelicaTurbo

antar det er flere som melder interesse etterhvert, og vi har jo ikke oversikt over hvem som har andre overnattinger eller har tenkt å overnatte i telt og betale i Arendal.. men jeg hadde ventet å fylle opp huset i løpet av første uken men det har altså ikke skjedd, og jeg savner liksom entusiasmen som var tidligere. Når alt kommer til alt så kommer det trolig tilstrekkelig med folk til å dekke utgiftene men det vet vi ikke før vi er der..

#45905  av Speeder

Det kommer nok folk ja.

Men ser jo på de to over her(surrehuer :lol: ). Sikkert flere også som ikke betaler med en gang.

Noen regnestykke på hvor mange som må komme da? så man i allefall ikke går i minus?

#45949  av CelicaTurbo

25 overnattere i hus og ca 40 totalt er behovet for at ting skal gå opp..

#45968  av KK-ma70

chris skrev:
Goose skrev:jeg har ikke betalt, men jeg komemr og betaler det vet kristian...
samme her.

fikk nettopp melding fra KK-ma70 (karl, mk3 supra). jeg spurte om han skulle være med, og fikk "visst faan" tilbake :P

-edit-
CelicaTurbo: sett av to senger til han og dama. spurte om de skulle ha eget rom, men har ikke fått svar ennå.
Hvor mye blir det for et "kjærlighetsrede" med bil da? får sende en giro med posten...

#45976  av CelicaTurbo

For to personer, to netter med en bil er det 780,- om man ikke ønsker noen frokost.. ønsker man å bo kun en natt koster det 560,- for to personer og en bil. Det er altså ikke så mye dyrere å bo to netter enn det er med en natt..

Til informasjon: Rommene som er egnet for par er rom som har to senger, hvor den ene sengen er 1.5 x bredde av en normal seng. Dem kaller det egentlig "familierom" pga at det er plass til ett barn i en køye og mor+far i den andre køyen.

#46031  av bose

CelicaTurbo skrev:

Til informasjon: Rommene som er egnet for par er rom som har to senger, hvor den ene sengen er 1.5 x bredde av en normal seng. Dem kaller det egentlig "familierom" pga at det er plass til ett barn i en køye og mor+far i den andre køyen.
Skikkelige muligheter for produksjon med andre ord :D

#46032  av Speeder

bose skrev:
CelicaTurbo skrev:

Skikkelige muligheter for produksjon med andre ord :D
Hehe, gå og legg deg nå! Slutt med slike tanker :lol:

#46088  av densortecelicaen

Vikersund stiller opp...! hørtes ut som dette kunne bli livlig... hehe... were to sign sier jeg bare... :)

#46101  av chris

densortecelicaen skrev:Vikersund stiller opp...! hørtes ut som dette kunne bli livlig... hehe... were to sign sier jeg bare... :)
Flott!!

#46258  av Phantom3D

Jeg må bare høre med dama hva vi skal ha av overnattinger og frokoster. Så er jeg med!

#46295  av hmsilset

Skikkelige muligheter for produksjon med andre ord :D[/quote]

MÃ¥ ordne med dame jeg da! Treffer sikkert ei
lekker blond ei som haiker på veien dit :P

#46309  av MRQuoc

densortecelicaen skrev:Vikersund stiller opp...! hørtes ut som dette kunne bli livlig... hehe... were to sign sier jeg bare... :)
du var ikke tilfeldigvis på en statoil i Drammen der to små jenter skrøt av stylinga di ? :mrgreen: .. jeg var på plassen der .. må ta tak i meg neste gang .. jeg var litt slapp med å kontakte deg der ;]