Goose skrev:jeg har ikke betalt, men jeg komemr og betaler det vet kristian...samme her.
chris skrev:Hvor mye blir det for et "kjærlighetsrede" med bil da? får sende en giro med posten...Goose skrev:jeg har ikke betalt, men jeg komemr og betaler det vet kristian...samme her.
fikk nettopp melding fra KK-ma70 (karl, mk3 supra). jeg spurte om han skulle være med, og fikk "visst faan" tilbake
-edit-
CelicaTurbo: sett av to senger til han og dama. spurte om de skulle ha eget rom, men har ikke fått svar ennå.
CelicaTurbo skrev:Skikkelige muligheter for produksjon med andre ord
Til informasjon: Rommene som er egnet for par er rom som har to senger, hvor den ene sengen er 1.5 x bredde av en normal seng. Dem kaller det egentlig "familierom" pga at det er plass til ett barn i en køye og mor+far i den andre køyen.
bose skrev:Hehe, gå og legg deg nå! Slutt med slike tankerCelicaTurbo skrev:Skikkelige muligheter for produksjon med andre ord
Til informasjon: Rommene som er egnet for par er rom som har to senger, hvor den ene sengen er 1.5 x bredde av en normal seng. Dem kaller det egentlig "familierom" pga at det er plass til ett barn i en køye og mor+far i den andre køyen.
densortecelicaen skrev:Vikersund stiller opp...! hørtes ut som dette kunne bli livlig... hehe... were to sign sier jeg bare...Flott!!
densortecelicaen skrev:Vikersund stiller opp...! hørtes ut som dette kunne bli livlig... hehe... were to sign sier jeg bare...du var ikke tilfeldigvis på en statoil i Drammen der to små jenter skrøt av stylinga di ?