Nærmer seg sesongavslutning. Har fått kjørt litt med bilen. Fant ut at den var litt vag og sofaaktig i svingene for min smak, men det har sammenheng med at koni demperne stå på mykeste instilling. Har prøvd å stille litt inn sånn at det blir er bra kompromiss mellom hardhet og komfort. Og dæffen for en forskjell. Koni var tydelig bedre over fartshumper etc, men etter å ha fått på littegrann hardhet, syyykt bra. Endelig er bilen på skinner - 100% - .
Har fjernet boost limiter på 1. og 2. gir også, damn, forskjell!

Gjenstår å få montert MBC og boost måler i dashbordet. Har fått litt lysta på å få dette på plass etter å ha fått stilt inn fjæringa slik som jeg vil ha det.
Var på Cruise night på Stjørdal på Lørdag, og morsomt nok har AmCar gutta valgt å ta bilde av en gammel MR2 og legge ut på sidene sine
Gleder meg som en unge til å få opp litt boost, få lagt opp stereo på nytt (en diskant faller ut noen gang i svinger etc).
Og ikke minst har Magne fiksa svarte T-tak deksler til meg. Det ble ufattelig bra! Fikk av sotinga, og den funka greit ish, men det knirker noe vanvittig i pakninger med dette på. Og dekslene gjorde bare prikken over i for min del!
Takk masse!