Hver gang man skal gjøre noe med prosjektbilen:
Skulle bare bytte hjulmuttre, endte opp med en total overhaling av hele bilen. Beholdt de origiale hjulmuttrene, for de jeg nye jeg skulle sette på passa ikke

ArildM skrev:Nice. Baller på seg her også ser jegTenkte du på å bytte bakstilling eller bytte foringer? Bakstillingen fra rev2 og oppover er annen enn på rev1. Rev1 bilene er mye mer utsatt for den berømte "snap oversteer"Noen spesiell grunn til å bytte? Primedriven har noen shims til å ha mellom broen å chassiet om du skal ta det helt ut
Vet du hvilke foringer som ikke fulger med i de andre settene?
Så noen andre som hadde de kulene på mk1 på Facebook, så ikke ikke bra ut imho. When in doubt, oem
ArildM skrev:SkjønnerBak mister man ingen justeringer med rev2-5 bakstilling. Forskjellen ligger i lenger kontrollarmer og andre festepunkter i travers, som gjør bilen mindre følsom for snap oversteer.
Er kanskje ikke så dum oppgraderingEneste er vel at du mister justering av caster ellerno på rav2 oppsettet? Ikke at det har noe å si for min del
Bedre med en bil som er litt mer forutsigbar, enn noe ala S2000 som er knivskarp helt til du plutselig har ræva på bilen feil vei
![]()
Tenkte forresten mer på disse:
https://primedriven.com/collections/sus ... s-sw20-mr2
Usikker på hvor mye de egentlig har å si
Skulle vel nesten ha hatt foringene til kontrollarmene bak også da skjønner jeg, må sjekke hvor slitt de er
Selve kontrollarmen koster jo 120usd fra twosrus ser jeg, så er vel neppe noe billigere direkte fra Toyota i Norge. Så rimeligst er vel å kjøpe foringene til begge sidene
Hvilken skrue tenker du på?