Påstandene er jo uansett interessante, og om han faktisk har noe som helst i det han sier vil hybridturboen han designer være plug and play noe som er positivt for alle de som ikke vil ha mye custom løsninger.
SÃ¥ det er jo en helt klar fordel.
Påstand to er jo at den kan kjøres på OEM ECU, og også der gi en vesentlig bedre opplevelse, i form av at den lader tidligere og gir mer effekt i lav/mellom-registeret, det er vel kanskje den drøyeste påstanden. Noe som du sleeper sikkert kan bekrefte ettersom du har hatt en del 3sgte på benking osv.
Så da er jo spørsmålet om en oppgradert bolt-on turbo i kombinasjon med standalone ECU vil gi en vesentlig mer morsom motor å kjøre med i hele registeret.
Han må jo uansett ta sikte på å selge dette til en del folk, og da vil jo tilbakemeldingene etterhvert som han begynner å selge avgjøre om det faktisk er verdt 2000usd for settet han lager
Ser i alle fall fordel i at man kan beholde eksisterende intercoolerrør, eksos osv, og at det er et "bolt on" sett.
Må vel være noen andre enn denne karen som har satt en slik turbo på en 3sgte?
EDIT:
ATS har jo allerede et "stealth" turbo kit?
http://www.atsracing.net/Parts/Index/GT28RS
Med dynotall. Vet ikke om dere kan lese noe mer utav de enn meg?
https://www.mr2oc.com/61-3sgte-turbo/46 ... -kits.html
Ser ikke helt hva hybridturboen tilbyr kontra ATS sitt sett?
De kan også ROM tune 3SGTE ECU'n, noe de anbefaler med en større turbo, i alle fall på 2.gen så jeg når jeg skumleste tråden litt
SÃ¥ det er jo en helt klar fordel.
Påstand to er jo at den kan kjøres på OEM ECU, og også der gi en vesentlig bedre opplevelse, i form av at den lader tidligere og gir mer effekt i lav/mellom-registeret, det er vel kanskje den drøyeste påstanden. Noe som du sleeper sikkert kan bekrefte ettersom du har hatt en del 3sgte på benking osv.
Så da er jo spørsmålet om en oppgradert bolt-on turbo i kombinasjon med standalone ECU vil gi en vesentlig mer morsom motor å kjøre med i hele registeret.
Han må jo uansett ta sikte på å selge dette til en del folk, og da vil jo tilbakemeldingene etterhvert som han begynner å selge avgjøre om det faktisk er verdt 2000usd for settet han lager

Må vel være noen andre enn denne karen som har satt en slik turbo på en 3sgte?
EDIT:
ATS har jo allerede et "stealth" turbo kit?
http://www.atsracing.net/Parts/Index/GT28RS
Med dynotall. Vet ikke om dere kan lese noe mer utav de enn meg?
https://www.mr2oc.com/61-3sgte-turbo/46 ... -kits.html
Ser ikke helt hva hybridturboen tilbyr kontra ATS sitt sett?
De kan også ROM tune 3SGTE ECU'n, noe de anbefaler med en større turbo, i alle fall på 2.gen så jeg når jeg skumleste tråden litt

- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4