Jeg har annen innmat på min ct26 og den lader 1.4 helt ut til 7500rpm, stor forskjell på denne og gamlebilen som hadde samme turbo i original forfatning som også ble jazzet opp litt.
Trenger ikke bytte turbo før sprut å andre oppgraderinger er på plass tenker jeg da, originalt innsug og dyser er en veldig stor restriktor for "big power"
Er vel like greit å gå for en ct20b om du vil oppgradere litt?
Den orker mer på toppen der ct26 dabber av, og skyver godt fra 2500rpm med åpen downpipe og røslig eksos.
Ellers tror jeg ingen vil heve ett øyenbryn engang om det står garrett eller noe annet istedenfor Toyota på turboen, så god peiling har hverken biltilsynet eller verksteder her på berget på såpass gamle biler.
Jeg har jo faktisk en ct20b liggende på hylla, men jeg tror nok jeg heller går for en garrett sak om jeg noensinne kommer til å måtte bytte (om lommeboka tillater det da...)
Nå har jeg jo en rev3 med ct20b stående. Tanken var jo å oppgradere den ytterligere, hvis det blir den som settes i.
Slik jeg har forstått det er ikke rev3 like restriktiv som rev2 motor.
Tanken var jo opprinnelig en turbo som ga enda litt tidligere og raskere spool up enn ct20b.
Er ikke ute etter veldig big power heller, men hvis ikke 2gr blir godkjent hadde det vært greit med tilsvarende ytelser fra turbomotoren.

Ingen er tøffere enn toget! Hilsen lokføreren 
1995 Mr2 Gti.
2014 Lexus IS 300h F-sport.

1995 Mr2 Gti.
2014 Lexus IS 300h F-sport.