Da har jeg fått vasket bilen, ladet den opp og fått blitt litt mere kjent med den.
Masse JDM goodies her, originale gulvmatter (skal legge ut bilde, disse er så genialt Engelsk tøff Japansk som der går an å bli).
Bagasjeromsmatte JDM
TÃ¥kelys
Komplette baklykter m/lås
Komplett interiør, dønn strøkent
JDM horn
JDM felger
Rett og slett JDM julaften hehe
Har vel kommet frem til at bilen ble importert som delebil, og at vi rett og slett må bruke den som det.
Chassiet er strøkent, men samtidig ikke registrerbart, så det får leve videre i både min og andres biler

Samtidig vil det være mulighet om noen ønsker å bygge seg banebil/bilcross bil etc å kjøpe seg et rustfritt hardtop chassis.
Men rent økonomisk ser jeg for meg at det lønner seg stort å selge den i deler.
Bilen har en halvcrazy Japansk (dvs halvdårlig) lakkjobb. Lakken er full av glitter/flakes, med sånn OK resultat. Ergo er det derfor mer som taler for å ikke bruke tid på å få skilter og registret denne. SW20 kler faktisk hvitt sort lakktematikk sånn som denne har, skulle nesten ønske Smokey var hvit nå
Planen nå er vel først og fremst "proof of concept", altså å få flyttet lednigsnett og hele pakka over i Smokey for å se om det faktisk fungerer som det skal mtp elektronikk. Blir mye jobb siden både ledningsnett og speedo+++ må over.
Om alt fungerer som det skal blir det å kjøre en sommer med NA automat, før vi på nytt igjen demonterer alt. Sender kassen over til USA, og får laget verdens første SW20 med preppet automatkasse og 3.gen 3sgte turbo
Skal ta å knipse noen bilder når jeg kommer så langt, har stått ute i 2 grader med høyttrykksspyler for å få av all dritten som var på bilen etter en lang tur verden rundt, så akkurat nå er jeg lei