ArildM skrev:sph10bt er stilig den da! 
For 7 lapper får du jo et greit oppsett ser jeg. Sub i kasse ala P3S1X10? Eller tenker du å bruke boksene bak setet som på den andre? Grei forsterker for du jo for et par lapper også, samt et kurant frontsett til samme prisen 
Endte opp med en litt gyllen middelvei på dette.
Beholder Sph10bt.
Bytter ut frontsettet til focal ISN 6,5", da det rockford greiene som sitter der ikke var noe særlig.
Ble en billig 5(6)-kanals forsterker (helix m-six)
Lager egene subkasser. Var litt i tvil om hva jeg skulle gjøre med subber, men siden forsterker skal plasseres der orginal sub sitter, blir det egene bokser bak setene.
Kjøpte dog løse elementer og bygger kasser selv. Endte opp med det som forhåpentligvis blir det beste fra begge verdener, 2 stk 6,5" dayton subber som skal i kasse på den ene siden og skal stå for midbass.
Og 1 stk shallow JL audio 10" sub i kasse på andre siden.
Så får vi se om det blir noe bra resultat av det. Har uansett mulighet til å endre litt på sub-oppsettet frem i tid hvis jeg ikke blir fornøyd, da forsterkeren er fleksibel og kassene blir løse så de kan plukkes ut. Ønsket litt mer trykk enn jeg har i den blå, men ville beholde noe som er musikalsk. Og erfaringer fra tidligere med JL subwoofere tilsier at de spiller rent og musikalsk.
Ingen er tøffere enn toget! Hilsen lokføreren
1995 Mr2 Gti.
2014 Lexus IS 300h F-sport.