Det er med den slangen som går fra waterneck til røret der nede, ellers tror jeg du må kjøpe ett coolant hose kit for å få resten av hovedslangene frem gjennom bilen, om den slangen til waterneck følger med på coolant hose kit, det vet jeg ikke, men jeg vil ikke anta det for det hadde vært litt pointless å selge to sett med samme komponenten i, den regnes sikkert som en ancillary siden det er bare påfyllingen muligens.
Ja prisen var bra, også bestilte jeg ny innsugsslange til turboen som en ser montert på bildet også, en brøkdel av både mr2ben og fensport, og 100% passform.
Btw mye av de 5 og 6mm slangene er ikke i settet til Stoney, dem har jeg sourcet fra Ebay og er bare diverse vakuumstyringer, det står jo i settet til stoney hva som følger med, men der er ingen 5 og 6mm hoses, for info.
Absolutt ett godt sett, men jeg vet ikke hvor lenge dem kommer til å tilby det, jeg skulle egentlig bare bestille den som gikk til gen 3 catch-can fordi den har en helt vill sving som ingen slange klarer uten formstøp, og så lage resten av slangene selv og re-route, men det ble hele settet fordi akkurat den slangen er ikke på lager hos dem, og ved forespørsel sa dem at den var ikke tiltenkt å komme inn på lager noe mer, derfor ble det hele settet der den var inkludert.
Regner med dem har produsert opp en batch slik som alle andre gjør, kanskje dem holder på å selge seg tom, jeg vet ikke, men en begynner å merker problemene ved å få tak i deler til MR2 nå så smått.