Må ta ein tur på vekta for å sjekke fordeling, blir nok i forbindelse med godkjenning.
MR2 MK1b - Legenden
ArildM skrev:Med Magne sin suksess må det jo bare gå i boks hos deg ogsåJa, liker å tru at eg er nøye på ting i vert fall. Karosseriet mitt gir ikkje akkurat et godt førsteinntrykk, men det får bli neste vinterprosjekt å rette opp i.
Men som du sier, alltid nervepirrende frem til alt er ok.
Kommer vel nesten mer over til personlig pirk og synsing fra kontrollør når du er kommet til siste prøvetur, men har inntrykket av at det skal litt til for at kontrollør ikke vil godkjenne, særlig dere er såpass nøye og godt kjent med chassiet som både du og Magne er
Myklebust skrev:Så motoren Toyota egentlig skulle tilbydd i mk3 havner i en mk1Det er mange røverhistorier på denne, men de egner seg kanskje best fortalt over ein kald pils![]()
Stilig prosjekt og story på bilen. "Dattra ville ikkje ha den". What!
![]()
Følger!
ArildM skrev:Tenker at Toyota ikke fikk lov av Lotus å ha den i MR2Trur ikkje du er langt frå sannheten derHvem hadde gidde å kjøpe Lotus hvis man fikk samme bilen i form av en MR2 til halv pris?
ArildM skrev:Hehe, gav bort mitt jeg ogsåHar bygd og kjørt blacktop i AW11 og E110, begge til tider med åpne ITBs. No er det riktignok nokon år siden, men 2ZZ har meir lyd, til tross for ingen ITBs og lenger innsug.Tankegangen var jo klar; "Hvem i all verden trenger 10 meter med overkomplisert innsug som går rett gjennom hele bagasjerommet???"
![]()
Blacktop med åpne ITBs til et stort ITG filter ble MYYYE lydSånn type morsomt ved pådrag, og øredøvende på langtur. 2zz er vel sikkert ikke noe snillere siden den har ganske bra endring på kammene den også når "VTEC YO!" slår inn