Håhå, det kryper stadig nærmere
I dag fikk jeg laget hullet til ledningsnett, ferdigstilt kjølevannslanger (gjenstår opphengig i gummidekket klammer) koblet til ting slik dem skal, tilpasset og ferdiglagt gummimansjetter for ledninger og hengt på open air filter og afm, en klave som skal holde den er laget til, men ikke kommet på.
Planen var test-oppstart i dag, men jeg ble så i tvil med noen kabler, så jeg måtte ha en liten pow-wow med Paul og disse er heldigvis bare noe han lager for som standardoppsett (elektrisk speedo) i tilfelle man har det kunne han fortelle
Men VELDIG greit å faktisk ha det opplegget for elektronisk speed sensor om dagen kommer at min manuelle ryker, for dem er det ikke råd å få tak i lenger nedi girkassa der.
Fylt på kjølevæske, motorolje og clutchvæske, gjenstår å lufte clutch og lufte kjøleanlegg for jeg fikk bare på en cirka 8-9 liter.
I morgen tenker jeg det er dagen for test-start, om jeg får svar med Paul snart om hva jeg skal gjøre med noen vakuumslanger som jeg TROR er til overs
Etter teststart er det bare montering som gjenstår :
* Henge opp kjøleslanger i gummidekt klammer
* Tidy ledningsnett og vakuum
* Tilpasse holder for gasswire
* Montere en brakett jeg har som holder AFM
* Rengjøre det meste for hånd
* Check for leaks
* Ta ut speedometer og swappe tachoboardet med Camryens for 6 sylindret puls
* Sette sammen igjen bilen
