Da var jeg vel hjemme etter en galskapstur på 2 dager

Steike jeg er ør i hauet, først 3 flyreiser (Værnes-Stockholm-Helsinki-Rovaniemi), så se på bil, så kjøre fra Finnland til Sverrige, først i glimmers vær, men med super telehiv. Så over til Svensk motorvei hvor alle kjører i 120 i pissregn. Der sitter jeg og kjører min første høyrestyrte bil med dårlige viskere og ei langlyspære som er sprengt
Så 5 timer søvn på en Airbnb i Piteå, før jeg står opp 5 ish og kjører 10 timer på enda mer blanding av motorvei, regn, sideveier med telehiv og random nedslag med senka bil og ekstremt stygge hull i veien. Så innom en Elon butikk for å spørre om de kan skrive ut bankutskrift på overføring, så enda mere humpete veier. Så gjennom tollen, der gikk alt fint
Til slutt 2 timer + ekstra venting 15min unna hjemme fordi en lastebil hadde sakset på snøføre.
Konklusjon:
Caldinaen er en utmerket langtursbil. Stødig som pokker. Recaro setene er svært komfortable.
Men tørst som en gammel sjømann

Tror jeg snitta på rundt litern på mila. Mulig man får den på 0,9 om man ligger i 80-90 med jevn fart. Å kjøre høyrestyrt bil er en merkelig opplevelse, som etterhvert går over i vane. Men tar litt tid.
Nå blir det å pakke ut, slappe av litt selv og gi bilen en vask etterhvert.
Ser ut som den har hatt et godt liv i Japan, så den er sålangt som jeg kan se relativt bra stand for alderen