TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #467328  av Makk

Leit fram advokaten å stevn dem om du har gangen i det der beviselig det du skriver.

Null vits å være grei, det blir bare trenert.
 #467329  av OleST

Jepp, har kontakta forsikringa mi for advokathjelp siden de dekker det i saker som denne, kommer sikkert til å ta evigheter men rett skal være rett.
 #467337  av Makk

Hey Ole du som sikkert frekventerer våpenbutikkene, jeg og en kompiss har begynt med pistolskyting og det blir jo å kjøpe etterhvert...

Er der noen butikker der sørpå rundtom hovedstad-anuset vårt hvor dem har voldsomt godt utvalg av håndvåpen? Her oppe har dem jo bare enten billig rask eller svinsatansdyre greier som ikke skal kjøpes likevel, og ingen har gode 22'er

Blir en 22 konkurransepistol og en eller annen 9mm eller 45acp for å ha det skøy med og også delta på militær eller grovpistol.

Jeg må få holde dem å teste for jeg har så sære hender der ingenting av regulære stocks passer meg noe særlig, måtte bruke AG'en uten plastikken i militæret ellers kunne jeg ikke operere driten skikkelig :lol:
 #467338  av OleST

Landrø og Intersport Bogstadveien er vel de to butikkene med best utvalg i pistoler tror jeg.
 #467349  av ArildM

:lol: Hver gang når man prøver å parkere litt utenom alle andre:
Vedlegg
Skjermbilde fra 2024-11-19 16-34-04.png
Skjermbilde fra 2024-11-19 16-34-04.png (1.78 MiB) Vist 1081 ganger
 #467413  av Makk

Kebab-king tekster å kjører Nurburgring samtidig.

tl;dr, det gikk ikke så bra i den svingen :lol:

Husk at dette er båset du må dele veien med, kjør defansivt om du har lyst å leve!
Vedlegg
Lul.png
Lul.png (1.86 MiB) Vist 926 ganger
 #467417  av ArildM

Klart man må snappe når man kjører på Nurburgring, hvordan skal man ellers kunne huske en sånn opplevelse? :lol: :roll:

Ca like oppegående som de som står å filmer en hel konsert med mobilen, og da ser nevnte konsert gjennom mobilskjermen. Da lever man livet gitt!
 #467430  av Makk

14 kroner kilowatten i morgen på sørlandet.

Jaja dem har sikkert stemt for å få det slik.

Oss andre har skiftet olje på generatoren og testkjørt, blir det over 4-5 kroner kilowatten så kjøres hele huset på 3-fas 6,5 kW dieselgenerator, for det er mye billigere.

Strømstøtte? Ja på selve strømprisen ja kanskje, synd at det er bare lureri da for alle de andre avgiftene regnes ut av strømprisen :lol: At folk tror på disse sjarlatanene vi har som "ledere" er helt fantastisk, åssen kan en bli så dum :D

Jeg kjenner folk som på det værste fikk 20 tusen kroner i strømregning på EN måned..... Jeg fikk 1200 og brukte 60 liter Diesel, sug min kuuuk 8) :lol:

Man tar bort "toppene" ved å kjøre på diesel under dyrtiden, og gjør alle andre ting om natten, for slik har våre kjære politikere dømt oss til.

Ellers kan du låne deg opp penger for å betale strømregningen gjennom sommeren og da ikke har råd til noe annet :roll:

Brenn i helvette jævla miljøfascister :lol: :lol:
 #467431  av ArildM

Første store kraftkabel til Europa (Nederland) ble lagt allerede i 2008, og
"2015 To nye kabler vedtatt. Solberg-regjeringen vedtar å bygge en kabel til Tyskland og Storbritannia, hver av de på 1400 megawatt. "
Så like skyldige alle sammen neppå bygget der, virker som mange har glemt det når ting lener greit til Høyresiden nå.

Så på ett eller annet tidspunkt ble det plutselig fritt vilt med strømpriser, og kraftselskapene kan ta akkurat hva de vil for strømmen :roll: Såe, ja det må vel være det grønne skiftet som du sier, rart det skulle slå inn for en 3-4 år siden :lol: Ble vel en perfekt storm når tyskland kappa gassforsyningen fra Russland, og samtidig la ned alle atomkraftverk :roll: Snakker om å skyte seg selv i foten, Industriland skal de jaggu meg være :lol:

Vi fyrer med ved her, så får det koste hva det vil.
Og de som kjøper batteribil fordi det er billig å kjøre med, tror dere oljeindustrien sitter på sidelinjen og ser på at folk kjører gratis? Dream on. Bare så synd at de som er avhengig av strøm til hjemmet (og forsåvidt industri) skal lide fordi at alt skal elektrifiseres før vi har kapasitet til det.
 #467432  av Makk

Det er bare så synd at en må oppleve litt for å forstå galskapen.

Flere enn en tror svelger hele løgnen med hud å hår, dog dette var lettere å selge før i tiden, nå har alle disse loyale systemdronene fått smake på dyrtiden også... Boomerne er snart over and gone, og dem som kommer etterpå får nå merke at dem kan ikke ha hytte på fjellet og bobil til 1.5 million, noe dem har gått å trodd hele livet.

Så da er det to veier for de lojale systemdronene å gå, enten total fornektelse og fortsatt være en del av systemet (Bare med ENDA høyere gjeld til banken!), eller så er det blått hår og kjønns-skifte...

At noen fortsatt tror at myndighetene har deres beste i sinnet er helt utrolig, det viser bare makten i hjernevask.

Et TV apparat som står borti hjørnet der å pumper ut propaganda, en propaganda som en selv må betale for, i tillegg kommer reklamen.... Det er så uforståelig som en kan få det.

Det er vel kanskje derfor våre eminente politikere omtaler oss som uønskede, deplorables eller samfunnsfiender tenker jeg.

Bare fordi vi ønsker rettferdighet, normale strømpriser og ikke vil ha daglig knivstikking og skyting i samfunnet.....

Og ja, kjøp deg en supermoderne elbil du, til alt for masse penger for noe elendig drit som ikke virker, med overvåkning og remote access.

Sånn at når politikerne synes du har kjørt alt for mye bil, så bare slåes bilen av.... Jeg er fullstendig klar over at mange ler av det jeg sier her på akkurat dette her, men så dum er dem faktisk, fordi dem tror at dem har frihet :lol: I en Kinabil med full overvåkning og fjerntilgang gitt til noen andre :lol:

I drømmeverdenen min så har : Grunnloven blitt tatt i bruk igjen, kongehuset fjernet, alle politikerne arrestert for forræderi å hele midtøsten og afrika sendthjem igjen.

Men drømme kan vi alle.

Prepare yourself, kjøp deg aggregat, mat og 500 liter diesel :lol:
 #467450  av OleST

Er vel lov å ha det litt morsomt med julegaver?

Dama skrøt i går av å ha funnet en flott gaveeske til julegaven hun skulle gi meg, også tenkte jeg umiddelbart på en eske jeg har stående i kjelleren som tilsynelatende har stått der siden 1981, esken er til og med en ganske god fargematch med skaftet på kniven jeg har laget til min kjære.

Og siden jeg er elendig på innpakking med gavepapir så blir det bare ett pent matchende silkebånd rundt esken med ei stor sløyfe på toppen.
IMG_0460.jpeg
IMG_0460.jpeg (320.05 kiB) Vist 829 ganger
IMG_0461.jpeg
IMG_0461.jpeg (1.94 MiB) Vist 829 ganger
:lol:
 #467451  av ArildM

Love it :lol: :lol: :mrgreen:

Husker jeg fikk en eske med én sko i en gang, hvorpå alle påstå det måtte være en feil.
Helt til skoen dukka opp en gang langt utpå kvelden :D

SÃ¥ ja, definitivt lov imho :wink:
 #467453  av OleST

Digg, nå blir det nyoverhalt og forsterka D5 i XC70’en. Fikk tak i en billig velholdt motor med 309k på tellern, kjører full overhaling med nye sylinderforinger (elevate closed deck konverteringsforinger fra T5), ARP bolter i alt, balansert bunndel, kryostasebehandling av veiv, råder og stempler (+Tin coating av stempler og ptfe coating på skjørt) kobberringer i toppen og heavy duty toppakning, motor bør holde for 900hk så om man ønsker så skulle det være rom for å bygge om til manuell og øke effekten «litt» i fremtiden. Beholder original dieselpumpe og dyser, ingen vits i å oppgradere det før man eventuelt må (takler maks 550hk), blir også overhalt turbo men originalspec selv om motorbyggeren mente at jeg kunne brukt ombygd VNT turbo fra noe ford powerstroke greier som skulle være god for 600hk.

På sikt så er planen å bygge om fra 6tr automat til 5tr manuell siden M58 awd manuellkassa til Volvo tåler skambank og litt mer.
  • 1
  • 1154
  • 1155
  • 1156
  • 1157
  • 1158
  • 1165