Det er bare så synd at en må oppleve litt for å forstå galskapen.
Flere enn en tror svelger hele løgnen med hud å hår, dog dette var lettere å selge før i tiden, nå har alle disse loyale systemdronene fått smake på dyrtiden også... Boomerne er snart over and gone, og dem som kommer etterpå får nå merke at dem kan ikke ha hytte på fjellet og bobil til 1.5 million, noe dem har gått å trodd hele livet.
Så da er det to veier for de lojale systemdronene å gå, enten total fornektelse og fortsatt være en del av systemet (Bare med ENDA høyere gjeld til banken!), eller så er det blått hår og kjønns-skifte...
At noen fortsatt tror at myndighetene har deres beste i sinnet er helt utrolig, det viser bare makten i hjernevask.
Et TV apparat som står borti hjørnet der å pumper ut propaganda, en propaganda som en selv må betale for, i tillegg kommer reklamen.... Det er så uforståelig som en kan få det.
Det er vel kanskje derfor våre eminente politikere omtaler oss som uønskede, deplorables eller samfunnsfiender tenker jeg.
Bare fordi vi ønsker rettferdighet, normale strømpriser og ikke vil ha daglig knivstikking og skyting i samfunnet.....
Og ja, kjøp deg en supermoderne elbil du, til alt for masse penger for noe elendig drit som ikke virker, med overvåkning og remote access.
Sånn at når politikerne synes du har kjørt alt for mye bil, så bare slåes bilen av.... Jeg er fullstendig klar over at mange ler av det jeg sier her på akkurat dette her, men så dum er dem faktisk, fordi dem tror at dem har frihet

I en Kinabil med full overvåkning og fjerntilgang gitt til noen andre
I drømmeverdenen min så har : Grunnloven blitt tatt i bruk igjen, kongehuset fjernet, alle politikerne arrestert for forræderi å hele midtøsten og afrika sendthjem igjen.
Men drømme kan vi alle.
Prepare yourself, kjøp deg aggregat, mat og 500 liter diesel