TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #468270  av Makk

Første gang på Old School Toyotas treff, og med noe en skulle tro er ett verdig bidrag :lol:

Mageli camping og venter på storedagen.

Med dyrebar last selvsagt 8)
Vedlegg
20250829_204857.jpg
20250829_204857.jpg (834.37 kiB) Vist 108 ganger
 #468271  av ArildM

Tenkte å spørre om det ble at du tok turen :D
Kos deg/dere :mrgreen:
 #468273  av Makk

Var veldig hyggelig å se hva andre finner på med pengene sine, fikk selv også fantastiske tilbakemeldinger så er jo ekstremt happy med det da selvsagt, ergrer meg at jeg ikke fikk kjøpt den svarte 749'n som var for salg i vinter for den hadde viiirkelig matcha bilen, men nå var det jo den her røde 748'n som skulle hentes så det ble den som var lastet fordi convenience......

Ellers hadde jeg nok ikke tatt turen, har for mye annet som tar av tiden min, jeg er ikke så veldig interessert i biltreff dog, men det var megafresh å faktisk få tid til å ta seg tid til å tilbringe tid med likesinnede på bilsiden, fikk snakka på både inn og utpust og alt av Toyota :lol:

Åsså bor vi jo så idiotisk langt vekk, jeg kjører faen ikke to turer på 98 bensin med literforbruket på hengertrekk :lol: 8)

Litt selvskryt er jo lov : Hvem andre finner på noe sånt liksom? :lol:

Det er godt å se at folk bruker pengene sine på det dem har lyst til, enn så lenge så føltes det ut som ett fritt land for en gangs skyld, de bommene jeg kjørte gjennom til Holmestrand å hjemover dog, dem føltes ikke akkurat rettferdige :lol: :lol:

Vant jo ingenting selvsagt, men det er jo ikke noe stress for det er ikke akkurat old school med sw20 da, den er forholdsvis ny i sammenligning med de Olsenbanden style bilene som faktisk dukket opp :D

At han karen med den ufattelige fine Land Cruiseren ikke ble vurdert som nummer en i sin kategori var overraskende, men det skal sies at den lyseblå Toyotaen som slo han var faen meg fin!

Kanskje dem lærte da disse arrangørene at å premiere sine egne biler er ikke så fantastisk smart :lol:

Om alle kategoriene var avgjort av de oppmøtte og ikke bare en stemme på folkets favoritt så hadde ingen kritisert noen verdens ting!

Hvor er landets MR2 treff? Forventer å dominere der, om jeg laster opp Panigalen så får dere ståkuk og umiddelbar utløsning ved entre inn til området, for det er slikt ett sexy bensindrevet apparat :lol:
Vedlegg
d8d29101-ce52-4db6-8540-cd23f90d2f9f.jpg
d8d29101-ce52-4db6-8540-cd23f90d2f9f.jpg (352.68 kiB) Vist 80 ganger
 #468274  av ArildM

<3 Sexy ekvipasje, null tvil <3

Du har jo 3 seter forresten ser jeg :lol:
Kjærringa bak på sykkeln, og ungen i varmen i Mr2n 8)

Syntes jeg hørte noe om at arrangørene stemte på egne biler i fjor også, er vel litt rart, samtidig så er vel miljøet så relativt lite at det er vel ikke så enormt mye å velge mellom. Men ja, jeg ville ha blitt litt oppgitt over "reglene" hvis det fungerer slik.

Kom hjem fra motorsagferie i går, alltid godt å få fristert opp og rydda litt på ei tomt til noen som ikke kan ett pøkk selv og blir så fasinert over forandringen. Hadde det ikke vært for all den jæskla kvisten som jeg måtte bære selv :lol:
 #468275  av Makk

Ja jeg synes jeg ser trynet på kjerringa lol.

Jaja, eneste Toyotan med 8 sylindre på treffet dog, fornøyd! :mrgreen: :mrgreen:
 #468280  av magnesmurf

Skal i en biseting si noe om ar de to "modifsiert bilene" som vant i år også vant i fjor, og forfjor... :lol:
Når det gjelder Mr2 treff arrangeres det i telemark, på øyne camping. EIeren av campingen som arrangerer.
Det er midt ute i ingenmansland. Men alltid veldig trivelig. :mrgreen:
 #468282  av Makk

Perkele det er jo bare ekstra langt :lol:

Det må i hvertfall kombineres med service sørpå for min del, men frykt ikke jeg har en sykkel til som må på behandling, men nå er jeg raka fant da den jeg henta ble mye dyrere enn først antatt å fikse opp :lol:
 #468283  av Makk

magnesmurf skrev: ↑01 sep 2025 19:01 Skal i en biseting si noe om ar de to "modifsiert bilene" som vant i år også vant i fjor, og forfjor... :lol:
Når det gjelder Mr2 treff arrangeres det i telemark, på øyne camping. EIeren av campingen som arrangerer.
Steik, om det er sant så er det på overtid å introdusere en regel som gjør en ikke kan vinne to år på rad lol.

Det er en grunn til at ingen andre gidder se på langrenn, Norge stikker av med alt :lol: :lol:

Og ellers, svart sykkel til neste gang med svartlakkert henger og finne noen lignende gullfelger? :lol:

Tror jeg fikk passelig fratrekk for det ødelagte panseret mitt, har ikke rukket å fått lakka det jeg har kjøpt enda :roll:
 #468290  av magnesmurf

Makk skrev: ↑02 sep 2025 18:13
magnesmurf skrev: ↑01 sep 2025 19:01 Skal i en biseting si noe om ar de to "modifsiert bilene" som vant i år også vant i fjor, og forfjor... :lol:
Steik, om det er sant så er det på overtid å introdusere en regel som gjør en ikke kan vinne to år på rad lol.

Det er en grunn til at ingen andre gidder se på langrenn, Norge stikker av med alt :lol: :lol:

Og ellers, svart sykkel til neste gang med svartlakkert henger og finne noen lignende gullfelger? :lol:

Tror jeg fikk passelig fratrekk for det ødelagte panseret mitt, har ikke rukket å fått lakka det jeg har kjøpt enda :roll:
For å si det slik, jeg har aldri vunnet fra den "juryen" der. Har derimot tapt til fordel for dne hvite celicaen for et par år siden, akkurat som i år :lol: Dog den ae86en er veldig gjennomført 8)
Men i fjor var det en representant fra toyota Norge der. De ga bilen min egen pris fordi de syntes den var såpass gjennomført.
 #468291  av ArildM

Korrupt! :lol:

Så du stiller flere ganger med en av norges eneste 2GR swappede MR2, dønn gjennomført, og du er ikke en gang på lista over de beste bilene? Med sånn 60-70 biler så er det vel ikke sååå trangt om topp-plasseringene?

Men ok, ikke mitt bord å diskutere/kritisere, virker bare suspekt.
Er det VEEELDIG fokus på 70talls biler der? Og sånn 90talls Toyota er egentlig ikke Old-School?
I så fall bør jeg vel holde meg hjemme med min 2004 Mr2, den er vel såvidt YoungTimer? :mrgreen:
  • 1
  • 1172
  • 1173
  • 1174
  • 1175
  • 1176