Første gang på Old School Toyotas treff, og med noe en skulle tro er ett verdig bidrag
Mageli camping og venter på storedagen.
Med dyrebar last selvsagt

Mageli camping og venter på storedagen.
Med dyrebar last selvsagt

magnesmurf skrev: ↑01 sep 2025 19:01 Skal i en biseting si noe om ar de to "modifsiert bilene" som vant i år også vant i fjor, og forfjor...Steik, om det er sant så er det på overtid å introdusere en regel som gjør en ikke kan vinne to år på rad lol.![]()
Når det gjelder Mr2 treff arrangeres det i telemark, på øyne camping. EIeren av campingen som arrangerer.
Det er midt ute i ingenmansland. Men alltid veldig trivelig.![]()
Makk skrev: ↑02 sep 2025 18:13For å si det slik, jeg har aldri vunnet fra den "juryen" der. Har derimot tapt til fordel for dne hvite celicaen for et par år siden, akkurat som i årmagnesmurf skrev: ↑01 sep 2025 19:01 Skal i en biseting si noe om ar de to "modifsiert bilene" som vant i år også vant i fjor, og forfjor...Steik, om det er sant så er det på overtid å introdusere en regel som gjør en ikke kan vinne to år på rad lol.![]()
Når det gjelder Mr2 treff arrangeres det i telemark, på øyne camping. EIeren av campingen som arrangerer.
Det er midt ute i ingenmansland. Men alltid veldig trivelig.![]()
Det er en grunn til at ingen andre gidder se på langrenn, Norge stikker av med alt![]()
Og ellers, svart sykkel til neste gang med svartlakkert henger og finne noen lignende gullfelger?
Tror jeg fikk passelig fratrekk for det ødelagte panseret mitt, har ikke rukket å fått lakka det jeg har kjøpt enda![]()