Har demontoert bunnpanna i min 3s-gte motor og da knuste jeg selfølgelig en plast dings i bunnpanna som ser ut til og bli brukt som en slags flotør for og måla oljenivået.... har sett på mye tegninger av denne type motor men der står det ikke avbilda denne flotøren...!
har også vært på funnmark og spurt, og de finner den heller ikke på noen av deleprogramma demmes... men jeg vet jo at den står der orginalt på motoren!
men den er ikke på den andre motoren jeg har liggende!(så det er antaglig fra en st165 siden lendningsnettet går til den sensoren)
noen som kan hjelpe meg i og finne ut delenr på denne??? slik at jeg kan få kjøpt meg en ny???
den sitter på passajer siden av bunnpanna (på siden)

har også vært på funnmark og spurt, og de finner den heller ikke på noen av deleprogramma demmes... men jeg vet jo at den står der orginalt på motoren!

men den er ikke på den andre motoren jeg har liggende!(så det er antaglig fra en st165 siden lendningsnettet går til den sensoren)
noen som kan hjelpe meg i og finne ut delenr på denne??? slik at jeg kan få kjøpt meg en ny???
den sitter på passajer siden av bunnpanna (på siden)