Litt teit emne kanskje.. men er det noen som har mobil holder i MR2en sin? har selv en MR2 MK2 91 modell. Som vi alle vet er det begrenset med plass i disse bilene, og mobiltelefonen må man jo ha et sted. Jeg har flere ganger montert opp mobil holder på dashbordet nå.. har rengjort grundig med rødsprit hver gang.. og tapen holder den.. helt til sola kommer frem og begynner å varme opp bilen.. når det blir 50 grader inne i bilen, så løsner limet og hele holderen ramler av.. har skjedd 3 ganger nå.. så nå gir jeg opp... kan ha noe med det svarte interiøret og gjøre også.. svart absorberer jo varmen bedre også..
hva slags holdere er det dere bruker? jeg har ikke lyst å begynne å skru noe fast i dashbordet... er det noen andre smarte og enkle løsninger jeg ikke vet om kanskje? og helst noe som ser litt bra ut også....
hva slags holdere er det dere bruker? jeg har ikke lyst å begynne å skru noe fast i dashbordet... er det noen andre smarte og enkle løsninger jeg ikke vet om kanskje? og helst noe som ser litt bra ut også....